maandag 12 maart 2012

We zijn er weer

Een redelijk rustige nacht achter de rug. Mijn lichaam heeft vanacht weer topsport bedreven, mijn temperatuur bleef rond de 38 graden hangen, dus werken geblazen. Lekker luchtig in bed liggen is dan de remedie. Mijn bioritme is ook volledig van de wap, maar ondanks dat megaverbetering ten opzichte van gisteren. Vanochtend lekker kindjes aangekleed en hen mijn pictogrammen al laten zien. Ze vonden het de beste pictogrammen ooit. Ik heb hen uitgelegd dat ze iedere dag een sticker kunnen verdienen en bij 7 stickers mogen ze aan het einde van de week grabbelen in de grabbelton. Ze vinden het een goed idee. Ook het werkweekrooster en eetschema is in concept klaar, dus ik zit weer in mijn element. Als ik bijdragen kan leveren zal ik het niet nalaten :) Ik zit al gewassen aan de keukentafel en zo meteen komt Yvonne. We gaan de dag nemen zoals hij komt, een stap tegelijkertijd. Ik heb er in ieder geval zin in en de rest van de familie ook. Het wordt vast een heerlijke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten