donderdag 22 maart 2012

de lach van oor tot oor

De beloning van deze ochtend een lach van oor tot oor van onze Teun. Hij kan niet wachten om te gaan trakteren, hij is zo blij en hij straalt. Ik heb me vanochtend snel gewassen en ik ben fris en fruitig beneden gekomen. Echter Keken drie kinderen me in eerste instantie vreemd aan. En het is Puck die zegt niet lachen tegen de jongens. Ik snap het niet en dan hoor ik Teun die vraagt of ik wel mijn haar op wil zetten als hij trakteert, want ik zie er raar uit met dat blote haar. En dan snap ik het, ik ben vergeten mijn haar en muts op te zetten. Ik beloof het snel te doen, want ik ga echt niet zo mee. Iedereen is gerustgesteld gelukkig. En zo blijkt maar weer dat elke verandering van het dagritme nu, voor verwarring kan zorgen, ik vergeet dan essentiele assecoires :) We gaan met drie uitgelaten kinderen naar school en ik ben zo trots. Guus is vandaag vrij. We gaan we allemaal mee om te trakteren en Teun is al druk in de weer om te bedenken wie zijn helpende handjes van vanochtend gaan worden. Moet het Max en Nick zijn of toch Pieter die hij het gisteren al heeft beloofd. Hij laat het er op aankomen denk ik. We vertrekken en we gaan de dag goed tegemoet. Het is feest, het is feest in groep 2 en we gaan het vieren. Lang leve Teun onze bijna 6-jarige man, een grote kleine lieve kerel :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten