zondag 25 maart 2012

De grote kleine man

Als aanvulling op de dag, is gebleken dat PSV verloren heeft van Ajax. Ajaxman is blij maar de PSV-ers, die toch de meerderheid vormen zijn teleurgesteld. Dat brengt me eigenlijk ook weer terug naar vanmiddag. Ook ALyssa, PSV-ster in hart en nieren, was op verjaardagsvisite. Ze heeft Teun een boek over Draken, heksen en vampieren gegeven en daar weet Teun overigens wel raad mee. Het ligt aan zijn bed en hij zal er vanaf heden dagelijks in lezen (hij leest de plaatjes en wij of Puck de letters), dus het kan zo maar zijn dat hij de komende tijd veel griezelverhalen weet te reproduceren en zal gaan vertellen. Dat in combinatie met Ninjago strijders verhalen, hier borrelt vast wel weer een kinderverhaal uit voort en dat zal mij ook weer inspireren. Ik zit vanavond overigens met het blote bolletje. Ik kan zelfs mijn doek niet op mijn hoofd hebben vanwege de haarwortels die branden op mijn hoofd. Manlief loopt naar me toe en zegt, jee dat gaat hard zeg en ja ik ben net een glimmende biljartbal met hier en daar een stoppelveldje. Ik zal blij zijn als al die stoppels weg zijn, dat scheelt een hoop kriebel en wortelpijn. Zo nu gestrekt op de bank en in de ruststand, misschien nog een theetje, taartje en als afsluiter proseccootje. Waarom niet, genieten zo lang als het kan.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten