zaterdag 10 maart 2012

Geweldig genoten

De schoenen zijn gekocht. Puck heeft prachtige rode laarsjes en Teun heeft blauw witte sneakers en Guus heeft dezelfde in blauw geel. Ze houden alledrie hun nieuwe schoenen aan en ze zijn er reuzeblij mee. Henry en Teun gaan alvast naar huis, want Teun wordt al om 12 uur opgehaald om mee naar Max te gaan, want dan begint zijn feest. Hier heeft hij zich echt op verheugd. Guus, Puck en ik gaan nog even naar de slager en de bakker en we kopen van allerlei lekkers om een heerlijk middagmaaltje te maken. Als we naar huis fietsen regent het, maar dat kan de pret niet drukken. Puck en ik kunnen bijna niets meer zien door onze brillen van alle regendruppels :) Thuis blijkt dat Teun al weg is en wij gaan lekker eten. Na het eten wordt er lekker geknutseld en Puck en ik gaan dan even met zijn tweetjes naar de Action toe. Wat verzamelmapjes kopen voor al de kaarten, wat extra knutselpapier en wat schoonmaakspulletjes en natuurlijk uitnodigingen voor het verjaardagsfeestje van Teun wat er aan begint te komen. Puck helpt mij heel goed en ze kijkt waar iets ligt als ik het haar vraag. De kaarsen, de kaarten, de haarelastiekjes. Alles verloopt heel gesmeerd en we vinden alles wat we nodig hebben. Met een tas vol lopen we weer naar de auto en gaan we naar huis. Eenmaal thuis wordt er nog wat gekleurd en getekend en na het inplakken van de kaarten ga ik lekker even rusten. Henry gaat dan met Guus en Puck naar de winkel om inkopen te doen en wat ik niet weet is dat ze ook een heerlijk ijsje gaan eten. Ik slaap heerlijk 2 uurtjes, als een os, vast van alle inspanningen van de dag. Als ik wakker word is het alweer tijd voor avondeten. Puck, Guus en Henry eten patatjes en ik eet lekker het restantje van het maaltje van ma van gisteren op, vind ik veel lekkerder en daar begrijpt Puck maar niets van. Ik eet zoveel dat ik bijna plof, maar dat is goed voor me. Met de cola die ik er tegenwoordig bij drink kan het daarna heerlijk zakken, dat eten. De BZT show begint en Puck en Guus gaan kijken. Ik lees wat op mijn ipad en Henry leest de krant. Dan staat onze Ninjastrijder Teun aan de deur, samen met Max en zijn papa en mama. Max is een rode Ninja strijder. Met ballonnen zwaarden komen ze binnen en onze Teun straalt. Hij heeft een tas vol spullen bij zich en ik noem hem per ongeluk een smurf :) Als ik goed kijk, dan zie ik inderdaad een dappere blauwe Ninja strijder. Guus, Max en Teun spelen nog even met de prachtige zwaarden en ze hebben veel schik. Teun is onwijs blij met zijn nieuwe stiften en zorgt dat zijn pennenbakje gevuld is met stiften. Hij had geen stiften meer en nu is hij trots. Hij tekent een hele ninja tekening met een skelet met strijders en hij is hier een hele poos mee bezig. Max vertrekt weer en ook Guus sluit aan om te kleuren met zijn stiften. Gelukkig heeft nu ieder weer zijn eigen stiften :) Puck speelt wat op de ipad en Teun kijkt met Henry ter land, ter zee en in de lucht. Daarna is het tijd voor bad, pyjama en bed. Wat was dit weer een heerlijke dag, een dag die zo normaal is verlopen, die niets had van ziek zijn of van beperkingen, maar die gewoon gezellig was, leuk en waardevol. Als het morgen zo blijft dan gaan we lekker op de fiets naar Bernadette, Dries en Fiene toe. Lijkt me heerlijk. Ik streep af, chemokuur 1, hij is echt weggestreept, we moeten nog 5 streepjes zetten. Met gepaste moed de volgende kuren tegemoet. Ik ben er klaar voor en ik ga ervoor, één voor allen en allen voor één'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten