vrijdag 9 maart 2012

kwakkelnachtje

Ik bel lekker uitgebreid met Karin om bij te kletsen en spreek Yvonne ook nog en dan op de bank, lekker liggen en WIDM kijken. Ik zet in op Hadewijch of Liesbeth, maar wat een deceptie en wat zit ik er langs, zeg. Annemarie, vond haar te naïef om mol te kunnen zijn. Nu heb ik het ook niet heel intensief gevolgd dit keer, maar toch dacht ik goed te zitten :( Wel een geweldig programma, geniet er altijd van. Na de aflevering, kwam er een mannetje met een hele grote hamer voorbij en het kaarsje ging uit. Henry bracht me naar bed en mijn lichaam was gewoon moe, heel moe. Ik ging lekker liggen en dommelde even weg om vervolgens misselijk wakker te worden. Mijn slokdarm vond het niet prettig. Ik heb nog kytril pilletjes die ik mocht nemen, dus dan maar een lekker kytril pilletje nemen en waarempel dat doet wonderen. Ik slaap onrustig, uurtje slapen, kwartiertje wakker en dat gaat zo de hele nacht door. Toch rust ik uit. Mijn lichaam is een beetje pijnlijk, rugpijntje, bekkenpijntje, beenpijntje. Allemaal prima te behapstukken hoor en ik blijf gewoon heel rustig liggen, dommelen en ontspannen. Het lukt me goed. Om half 8 sta ik om, want als je niet opstaat kan de dag ook niet beginnen. Ik loop naar beneden en de kids zitten voor de TV. Ze hebben geen zin in tanden poetsen en haren kammen. Ik ga bij hen zitten en complimenteer hen over hoe goed ze al dingen zelf kunnen doen. Guus wil een andere trui aan, want hij haat een trui met knopen, hij wil een vest aan, zijn lievelings :). Ze weigeren allemaal de toilettas met tandenborstel te halen, dus Henry zorgt ervoor dat deze er is en dan poetsen ze allen braaf hun tandjes, voor me, tot het overdrevene toe :) Teun en Guus willen lekker appeltje met kaneelsuiker naar school en Puck is allergisch voor appel, dus die neemt druifjes mee. Ze hebben allemaal een date voor na school en daar hebben ze veel zin in. De vraag is natuurlijk altijd of dat gaat lukken, want wat zij als date ervaren is niet altijd wederzijds :) Ik ga lekker in bad, verschoon ons bed en doe de toiletjes. Ik schrijf wat op mijn blog en dan komen mijn schoonouders al, gezellig. Bossen bloemen komen binnen, tulpen en een prachtige bos is meegegeven door tante Aartje en ome Jur. De bloemenzee is weer compleet. We gaan er een mooie dag van maken en we gaan genieten van elkaar en van het prachtige weer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten