donderdag 15 maart 2012

Genoten!!!!

Wat een lentedag! Heerlijk. De natuur staat op knappen, de vogels fluiten je tegemoet en het lijkt alsof ze je toefluiten en je willen vertellen hoe geweldig het leven is. Als ik terugkom van een boodschapje met mijn moeder ga ik lekker in de tuinstoel liggen. Frits gaat gestaag door. Hij ruimt al het tuinafval weg en hij gaat maar door. We moeten hem af en toe verplichten om wat te drinken. Mijn moeder haalt lopend de kindjes uit school en ik, ja ik snurk de vogels uit de bomen:) Zodra ik een stoel voel en lig ben ik vertrokken, een heerlijke bijkomstigheid. Ik hoor de kinderen niet thuiskomen, maar word wakker als ze er zijn. Ze zien alle geweldige cadeaus van mij en ze mogen een verrsssingsei. Blijer dan blij zijn ze hiermee en dan gaan ze lekker buiten spelen. Als avondeten is er pizza voor de Kids en voor ons van alles wat. Frits en mama eten mee, want Henry zal pas heel laat thuis zijn. Na het eten nog meer buiten spelen en dan wassen, tandenpoetsen, nog even tv en naar bed. Mama gaat naar huis en ik breng ze naar bed. Puck en Teun spelen wat en gaan slapen, maar stuiterbal Guus slaapt om kwart voor negen nog niet. En ik, ik ben gewoon moe, heel moe. Gelukkig komt Henry al om negen uur thuis en kan ik rustig gaan liggen en er aan toegeven, rust, even op de bank en dan naar bed. Het was een heerlijke dag, een dag die veel energie heeft gegeven en die blijheid en vreugde heeft geschonken. Deze knapperd heeft het zo gek nog niet ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten