maandag 26 maart 2012

Upc

Helaas gaat ons hilarisch lachavondje niet door met dank aan UPC! Ondanks de on demand dienst die we hebben, blijkt deze niet functioneel. Henry is er telefonisch een uur zoet mee geweest, resultaat: geen film, maar de belofte dat het binnen 24 uur beschikbaar is, maar de vraag is of we dan het hele aanbod doorkrijgen! Inving het weer typisch UPC, hetzij ook niet ons eerste probleem met hen:( maar goed met een beetje geluk kan ik morgenochtend of avond samen met Henry er een heerlijk lachavondje van maken :) Van mij krijgt UPC een kans, iedereen verdient immers een kans, ik wordt nog mild :) En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook uitkijk naar deze film old stars na de verhalen. Gelukkig heb ik enorme lol gehad met Ilse en ons op te zetten boer duo. De Chemo laat me boeren als een ouwe heer en als we dit talent kunnen vertalen in liedjes, dan kunnen we leuk gekleed een act aangaan. We zagen het helemaal zitten, ook in Lomden en Parijs :) Morgen tijdens de Chemo ga ik er mee aan de slag. Dat ik dat ooit zou schrijven, maar nu is er voor mij niets zo gewoon als boeren en even nuchter gezegd boeren is ook heel gewoon, de lucht moet er af en toe echt uit, maar het is hier ongepast. In China denken ze hier echt anders over, zouden ze daar dan ook minder maag en darmproblematieken kennen? Door ons fatsoen hebben wij met enige regelmaat allen wel eens last van het inhouden van deze lucht, wie kent het niet? Dus mijnadvies, laat gaan, laat gaa en laat waaien, laat waaien. Een oud-collega zei steevast tijdens uitjes als hem een windje ontglipte: ik ruik pannenkoeken! Iedereen sniffen dan, waarop hij zei: het is weg en al die gezichten dan, viezig, verontwaardigd, van alles en ik? Ik lag in een stuip, hilarisch. Insiders weten vast wie ik bedoel. Ik ga na m'n bakkie chips lekker ontspannen de nacht in en snurken. Morgen er tegenaan en hopen op een positief ontvangst en een beresterk lichaam. Mijn geest is er klaar voor, deze knapperd gaat ervoor, bijna op de helft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten