zondag 12 februari 2012

zondag 12 februari

foto met dank aan Jaap Bertens

Liefde dat was het voor vandaag. Met zijn allen naar Trollenland en wat hebben we genoten met zijn allen en met Bernadette, Dries en Fiene. Geklommen, gefietst, geknutseld, gekust, gelachen, gespeeld, gedronken, gegeten, gerend, gevallen, geknuffeld. Alles hebben we gedaan en als afsluiter naar McDonalds. Het is gewoon feest en eigenlijk is dat het ook, feest. We zouden anders vandaag ook gefeest hebben! Ik heb vandaag een teken gekregen, wat ik als teken interpreteer. Mijn vaders horloge is gestopt met tikken en daarna weer vrolijk verder gegaan met tikken. Een nuchter mens als ik zegt dan de batterij vervangen moet worden, maar nu zeg ik dat niet. Het is voor mij een teken, een teken van een van de 20 engelen die in mijn huis aanwezig zijn (een vriendin van mij en spiritueel coach heeft deze engelen gestuurd). Onder deze engelen zitten er een paar die voor mij de tijd even bewust vertragen. Oftewel ik moet tempo terugnemen en ik moet stil (blijven) staan bij al dat moois waarmee ik omringd ben en word. Dus vandaag is dat een doel op zich. We blijven feesten en ballonnen en vlaggetjes worden mee naar huis gesleept en als klap op de vuurpijl scoren we kaartjes voor het ranjabal van woensdag a.s., het carnavalsbal voor kids in de oranjebuurt. De kinderen zijn euforisch en het is dolle pret. Dan is er tijd voor rust, Teun slaapt al in de auto. We besluiten thuis lekker te gaan dutten, rusten, luieren, gewoon dat doen waar we zin in hebben. Dus thuis heerst een heerlijke rust, de engelen rusten ook en deze knapperd gaat er zelfs bij liggen en geniet, geniet van al dit moois. Als ik lig lees ik de gedichten die voor me gemaakt zijn, door Jaap en door mijn zus. Zij schrijven wat ik meemaak, voel en doorsta en mooi, heel mooi. Ik besluit de gedichten op te slaan en wie weet zal ik ooit dit alles bundelen, wie weet, maar dat is niet voor nu, maar voor als alles erop zit, een mooi doel om naar toe te leven met zoals mijn zus schrijft MOED, veel moed en moed is wat we hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten