maandag 27 februari 2012

Mogelijke longembolie? 27-28 februari 2012

Wat een avond en wat een nacht! Hier lig ik dan op afdeling 4c van het elkerliekziekenhuis, zeg maar gewoon bij de buurman, want het ziekenhuis is bij wijze van spreken onze achtertuin. Ik heb al ontbeten ben al gewogen en wederom wat lichter :( en dat mag niet! Mijn bloeddruk is in mijn hele leven nog niet zo hoog geweest en mijn hartslag piekt ook aardig op het moment. Desalnietemin de zorg hier is perfect. Goed ontbijt, lekkere thee, krantje en lieve zusters. Vanochtend al een bloedbad in bed omdat mijn infuus een nieuw dopje moest hebben, ook dat wordt zo weer keurig verschoond. Alles is prima in orde, los van mij dan eventjes. Ik voel me nog steeds benauwd en hou me maar gedeisd, meer kan ik ook niet. Ben zo blij nu met mijn iPad :). Heb genoten van de herinneringen die Ellen me mailde. Ik was in een klap terug in de tijd zo rond 1986! Ik zag mezelf inderdaad weer als een verliefde bakvis weer rondlopen en heerlijk op de steenweg stappen en lol maken, onbezorgde lol! Wat een mooie tijd en wat een geweldige herinneringen om op te halen :). Je voelt je toch helemaal verbonden met de buitenwereld door al die aandacht. Kreeg zonet al een telefoontje, drie kussende kinderen op de achterban bij Henry in de auto die onderweg naar school waren. Wat een mooie stemmetjes om te horen, mijn hart smelt. Ik ga vandaag maar weer een dag ondergaan en mijn plannen voor vandaag stoppen we maar een in de koelkast, morgen weer een dag, eerst deze plukken en gezien de omstandigheden ervan maken wat er van te maken is. Carpe diem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten