zaterdag 19 mei 2012

zaterdag 19 mei 2012

De mannen zijn later wakker dan normaal om half 8, maar dat mag dan ook wel, want ze sliepen volgens mij pas om half 11, in ieder geval later dan ik. In de ochtend liggen ze met zijn vieren, Teun, Nick, Guus en Puck op de kamer van Teun en ze spelen met de Nintendo en vertellen elkaar verhalen. Ik kijk in eerste instantie door de opening van de deur en moet lachen. Nick is helemaal het middelpunt van belangstelling. Guus wil de aandacht van Nick en zo ook Teun. Teun zegt dan tegen Guus, 'jij wilt steeds met Nick, maar Nick logeert bij mij en hij is mijn vriend'. Ik loop naar binnen en neem Guus even mee en ik doe hem zijn kleertjes al aan. Guus wil ook dat er een vriend komt logeren. Ik vraag hem welke vriend en dan zegt hij Freek. Ik beloof hem dat ik het een keer zal vragen aan de mama van Freek en ik hoop dat het even van de baan is. We gaan naar beneden om boterhammetjes te eten. Nick wil hagelslag en omdat Nick dat wil, eten Teun en Guus dat ook. Ik vind dit fenomeen erg grappig. Nick moet ook in het midden zitten, zodat Guus en Teun alletwee naast hem kunnen zitten. Ik maak een foto van de heren en daar staan alleen Teun en Nick op tot grote vreugde van Teun.
botehammetje met pure hagelslag en vooral lol :)
Na het eten kleden de mannen zich aan, poetsen hun tanden en gaan fietsen op de fiets die Henry gisteren voor Teun heeft opgehaald. Ook weer via marktplaats. Teun vindt de fiets vetcool en in zijn onhandige enthousiasme om Henry een knuffel te geven valt hij heel hard op zijn billen. Na een kus is het over en vliegen de mannen naar buiten. Guus en Puck volgen en om half tien zijn ze al weer buiten in de weer. Allemaal in de korte broek vandaag, want volgens de kinderen kan er vandaag gezwommen worden. Waar ze die wijsheid vandaan halen? Ik neem met Henry nog een kopje koffie en we genieten van de rust en ik bespreek mijn plannen voor de toekomst. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten