donderdag 12 april 2012

Vrijdag de 13de

Ik ben tegenwoordig aardig bijgelovig en als ik dan naar de datum van deze dag kijk, vrijdag de 13de, dan belooft dat niet veel goeds. Toch weet ik dat vandaag geen vrijdag de 13de gaat zijn. Dat weet ik gewoon, omdat er vandaag zoveel leuke dingen gaan gebeuren. Vandaag komen er sowieso al lekker vriendinnen op bezoek. Petra uit Hongarije en Ellen uit Utrecht. Het wordt een gezellig weerzien en we zullen elkaar veel te vertellen hebben en ik kijk er naar uit. Ook zal Jeroen nog een kopje koffie komen drinken, tenminste daar ga ik even vanuit, omdat hij gisteren een sms heeft gestuurd waarin hij vroeg of ik thuis was. En thuis zijn we eigenlijk altijd vanaf februari. Ik zat woensdagavond en donderdagochtend in een diep dal, maar ik ben eruit gekropen en dat is mede dankzij de leuke ochtend en avond gisteren. In de ochtend heerlijk bij mijn zus geweest en dat werkte al therapeutisch en gisterenavond met Ilse, Maartje, Susan en Monique wezen eten in Uden bij de Baron. Het was zo gezellig en dan merk je dat je heel makkelijk over vermoeidheid en kwaaltjes heenstapt als je maar leuk bezig bent. Ik was pas rond elf uur thuis, maar heb van elke minuut genoten. De meiden en het eten, een perfecte combinatie. Veel gelachen ook en lekker gekletst, zalig! Ik was overigens net op tijd thuis voor een van mijn kwaaltjes, maar dat zal ik iedereen besparen, dat is alweer voorbij, dus daar staan we niet meer bij stil. Ik heb aardig geslapen en ben ook weer op tijd uit de veren. Ik help de kindjes lekker op weg en zie dat manlief niet fit is. Als hij maar niet ziek wordt, denk ik dan. Hij is een druk baasje en moet momenteel veel ballen de lucht in houden. Ik zal maar veel vitamientjes voor hem verzorgen zodat zijn weerstand op peil blijft. Ik ga lekker douchen en rustig aan de dag starten en ik ga er vanuit dat ondanks de datum van vandaag, deze dag veel goeds en vooral ook een bijzondere verrassing gaat brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten