zondag 1 april 2012

Lazy sunday

Teun slaapt als enige thuis en zoals altijd is hij vroeg van de partij. Kwart over zeven en hij wil graag op zijn Nintendo spelen. Met de oplader erbij, want de accu is leeg. Hij zit op zijn bedje en praat in zichzelf en tegen zijn spel, hele verhalen. Ik laat Henry liggen en ga naar beneden om croissants te bakken en de tafel te dekken. Teun is dan ook snel beneden en we keuvelen over zijn feestje. We bekijken de foto's en ik beloof dat ik zijn vriendjes de foto's zal mailen. Echter ben ik hier niet zo heel handig in, dus tussen de bedrijven door lukt het me dan toch. Teun lacht bij het zien van de foto's en hij vindt het jammer dat ze geen Dino-bloed hebben gedronken. Ik vertel hem dat we dat volgende keer gaan doen. Papa heeft geluierd en gaat na het ontbijt de auto wassen en wij gaan uitgebreid in bad, zwemmen in het water :) Teun krijgt alle aandacht en hij geniet ervan, hij duikt en drijft op zijn rug en zingt zijn zwemlesliedjes. Ik klets wat met hem en vouw een wasje weg. Daarna in de kleren en hij is super fris en fruitig, een knappe kerel, zoals hijzelf zegt! Als klap op de vuurpijl dan ook nog een computerspelletje spelen en een marsje en wat drinken, Teun is een tevreden grote kleine man. Oma belt in opdracht van Puck waar we blijven en ik zeg hen dat wij zullen komen als papa heeft gedoucht. Teun gaat even naar buiten en straks zullen we met zijn drietjes Puck en Guus ophalen. Wat een rustige zondagochtend, zo met 1 kind, dat is lang geleden! Ik voel me best goed, de vermoeidheid went en ik aanvaard het als iets dat bij me hoort en ik geef er gehoor aan. Het zonnetje schijnt en het ziet er prachtig uit buiten, het belooft een mooie dag te worden en we gaan gewoon weer genieten van de kleine dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten