zaterdag 14 april 2012

Uit logeren

Ik heb heerlijk geslapen en dat moet dankzij gisteren komen. Ik voel me als we naar bed gaan zelfs vrolijk en maak grapjes en het zorgt dus voor een heel fijne nacht, waarin ik maar 4 keer wakker ben en dat is echt geweldig. In de ochtend zijn Teun en ik weer vroeg uit de veren. Wij zijn geen langslapers en dat zullen we nooit worden. We eten samen vast een boterhammetje en hij vraagt zich af waarom de rest nog slaapt. Het is dan kwart over 8 en ik vertel hem dat het heerlijk is als je uit kunt slapen, maar dat wij dat niet kunnen omdat we niets van de dag willen missen. We knuffelen elkaar en we kletsen. Dan besluit Teun toch boven een kijkje te nemen, ik roep hem even terug, zodat Puck, Guus en Henry nog even lekker kunnen slapen. Hij mag even Angry Birds spelen en vindt dat geweldig en hij is een fractie van een seconde weer beneden. Vandaag staat in het teken van Gasterij de Heihorst, de Bed & Breakfast van Yvonne en Peter, waar ik samen met Marjon, Marianne en Petra vandaag naar toe zal gaan. Onze date van donderdag heeft plaats gemaakt voor deze date met overnachting, een idee van Yvonne en Peter. Ze hebben er hard voor gewerkt om het allemaal voor elkaar te krijgen en het zal, hen kennende, allemaal tip top in orde zijn. Ik heb er zin in. Ik heb al gereserveerd voor vanavond bij Gasterij Krabbendam. Voor de rest is het motto Relax, Fun and no Stress. We verzamelen in de middag bij ons en dan gaan we met zijn allen naar Someren. Hier thuis gaan ze ook genieten van elkaar. Inmiddels is om half negen Henry en Puck ook beneden en er wordt al gesproken over patat voor vanavond en Teun wil geen patat. Hij is dol op spaghetti, dus voor hem zal er spaghetti zijn. Henry en Puck geven elkaar de high five en Puck glimt bij het idee dat ze vanavond patatjes gaat eten met frikandellen. Samen met Teun buigen ze zich over de level 3 van Angry Birds en ik smeer een beschuitje voor haar met oude kaas, Old Amsterdam. Daar is Puck dol op. Puck laat ons weten dat Teun echt weinig geduld heeft als hij op de Ipad speelt. Als Puck even een spel speelt dan staat hij alweer te trappelen. Puck die ziet dat heel scherp. onze Teun ís ongeduldig en als hij wat graag wil dan wil hij dat het liefst meteen, geduld past dan zeker niet in zijn systeem! Vandaag gaan de mannen naar de kapper met papa. Guus wil als Justin Bieber geknipt worden en Teun wil zijn haar zo geknipt dat hij het niet meer hoeft te kammen, want dat haat hij. Om kwart voor negen komt Guus naar beneden met zijn huisdier, een mega hondenknuffel. De hond moet ook aan tafel en ik maak een bolletje voor hem met chocoladepasta. De hond heet Snuffeltje en hij hoeft geen ontbijt. Daar zitten ze dan, de drie Musketiers, alledrie zo verschillend en zo heerlijk zichzelf. Ik hou van mijn gezinnetje en kijkend vanachter mijn laptop voel ik me trots. Trots op ons allen, wij komen er allemaal wel. Af en toe komen we wat hindernissen tegen, maar met elkaar weten wij wel hoe we die moeten nemen. Vandaag ga ik uit logeren, ik ga genieten en hier thuis genieten ze net zo hard met dingen die zij zo graag met elkaar willen doen. De zon lacht ons al toe, dit belooft een mooi weekend te worden, ik wrijf Boedha nog maar eens over zijn buikje voor wat extra geluk. Er staan al weer prachtige bloemen in huis, van Monique en Mariëlle, van Petra en van Ellen. En er is staat een kaart met Boedha op tafel, van mijn lieve collega's. Met mijn geluk zit het wel snor en ik kan er zeker weer tegenaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten