zondag 14 oktober 2012

Zondag 14 oktober 2012

Lazy Sunday. We staan pas lekker laat op en doen rustig aan. De kinderen gaan logeren bij oma en Frits die aan het housesitten zijn in de boerderij van Yvonne en Peter.  We gaan er rond 13 uur naar toe en het is prachtig weer. We drinken
Wat en dan vinden de kinderen dat we toch echt naar huis moeten gaan. Echter ik had ze beloofd de pannenkoeken van thuis mee te geven en dat was ik vergeten. Belofte maakt schuld zeggen we dan, dus eenmaal thuis zijn Henry en ik met de pannenkoeken naar Someren gefietst. Prachtig tochtje en zalig weer, gewoon genieten. Wederom wat gedronken in Someren en weer terug naar Helmond. We zijn daarna gezellig met zijn tweetjes uit eten gegaan bij Olijf in Nuenen. We hebben ons eens lekker laten verwennen met een verrassingsmenu en bijpassend wijnarrangement. Het is echt genieten en met bolle buikjes en voldaan vertrekken we richting huis. Een prachtige dag met toch een heel zwart randje. Mijn tante had helaas slecht nieuws, een kwaadaardige tumor in haar long. We blijven positiviteit uitstralen, maar als de ziekte zich van je meester heeft gemaakt dan kan die sluipmoordenaar weer genadeloos toeslaan. Volgende week maandag zal er meer duidelijkheid zijn en tot die tijd branden we hier de kaars en hopen dat deze veel positiviteit naar Duitsland brengt. Ik blijf de dagen plukken en ben nog meer gedreven om mijn doel te realiseren, meer onderzoeksgeld om deze nare ziekte beheersbaar te maken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten