zaterdag 20 oktober 2012

zaterdag 20 oktober 2012

Au, au en au......... Zo begin ik de dag. Schouder, oksel en ribbenleed en ik word er niet vrolijk van. Ik ben niet vooruit te branden en elke beweging geeft een messteekachtige pijn die nabrandt. De ochtend staat in het teken van sport, behalve hockey, want daar is het nog steeds vakantie. Ik besluit wat boodschapjes te doen, maar zelfs met autorijden voel ik het. Thuis tillen Henry en Puck alles uit de auto. Ik breng Puck op de fiets naar het Filmhuis, want daar heeft ze met Nadine afgesproken. Ze gaan naar de film Brammetje en ze heeft er veel zin in. Eenmaal thuis besluit ik toch Greetje even te bellen om te vragen of ze vaker deze klachten krijgt. Greetje kan ik echter niet bereiken, dus ik gooi mijn prothese maar weer op tafel en grijp terug naar mijn modelloze postoperatieve BH met dito noodprothese. Alles beter dan pijn.

De rest van de dag rust en pas aan het einde van de middag kom ik een beetje in mijn ritme. Puck heeft een leuke film gezien en de jongens spelen heerlijk met Wessel en Merlijn. Ik ga er maar weer wat gezelligs van maken. In de avond huren we een filmpje en het is een goede franse film. De nacht ga ik huiverig in, maar ik slaap redelijk en de arm blijft constant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten