maandag 26 november 2012

zondag 25 november 2012

Vandaag komen Gerben, Erica, Fabiënne en Ruben voor Puck. Ze komen in de ochtend en Puck vraagt om de 5 minuten of ze er al zijn. En dan net als ze niet meer kan wachten zijn ze er. Dat is toch een fijn ontvangst. We eten een taartje voor de verjaardag van Puck en daarna wordt er door de kinderen gespeel, wie ben ik. Het blijft een leuk spel. Gerben heeft een hometrainer meegenomen. Een vriend van hem Paul had deze nog staan en deed er niets meer mee. Ik ben zo blij als een klein kind met deze fiets en zo kan ik elke dag werken aan de spierkracht in de benen. Tussen de middag eten we lekker hapjes en pindasoep. Puck vertrekt rond half 2 met Florine, want dat is haar cadeau van Florine om samen met haar naar het Sinttheater te gaan. Uitgelaten huppelen de meiden weg. Gerben, Erica, Ruben en Fabiënne vertrekken dan ook weer naar huis en het was een gezellig samenzijn. Niet veel later komt Wessel binnengerend of Teun ook mee wil naar het Sinttheater. Zijn broertje wil niet en nu hebben ze nog een kaartje. Teun is met Nick aan het spelen en wil niet, maar Guus werpt zich zelf naar voren. Hij wil heel graag. Guus mag mee en is de koning te rijk. Het is ineens superrustig in huis. Nick en Teun rennen afwisselend van het ene huis naar het andere en wij hebben rust. Ik geef me er heerlijk aan over. Aan het einde van de middag maak ik een pastaschotel en dan hoor ik dat Puck ook nog mee pannenkoeken eten mag. De bofbips. Guus is dan al weer thuis en hij vond het geweldig dat hij mee mocht en hij liet ons weten dat hij het ook best een beetje spannend vond. Als we gegeten hebben doe ik de jongens in bad en even later staat Puck in de badkamer. Uitgelaten en met recht genoten van een heerlijke topdag. Puck gaat uitgebreid in bad en samen kletsen we wat af. Daarna is het bedtijd en ook ik sluit heel vroeg aan en droom mooie dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten