woensdag 14 november 2012

woensdag 14 november 2012

Ik vertrek vroeg van huis en ga op de fiets naar het ziekenhuis. Ik moet er om 9 uur zijn en ik ben er ruim op tijd. Echter weet niemand in het ziekenhuis waar Sacha Haaksman zit. Na 15 minuten is het duidelijk waar ik moet zijn en loop ik naar een ander gebouw toe. Het onderzoek naar de psychosociale hulpverlening gaat van start. De dictafoon staat aan. Ik heb positieve feedback zoals dat zo mooi heet en veel ideeën om de psychosociale zorgverlening te verbeteren. Na ruim een uur zijn we klaar en vertrek ik. Ik ga naar de mammacare om te vragen of de data voor het onderzoek bij de gynaecoloog al bekend zijn. Ik moet er 21 november zijn om half 9. Dat is Puck haar verjaardag en dan gaan we trakteren op school. Ik vraag of ze de afspraak kan verzetten, maar het betreft een andere poli, dus ik besluit straks thuis even zelf te bellen. Wel kan ik al meteen bloed laten prikken, zodat ik dat volgende week niet hoef. Als ik klaar ben zet ik mijn muts op, doe mijn handschoenen aan en klim op de fiets. Het weer is prachtig, de zon schijnt en de hemel is strak blauw. Ik geniet en trap de buik- en beenpijn weg. Als ik thuiskom ben ik behoorlijk doorgelekt. Ik doe een andere broek aan, zet een lekker kopje chocokoffie en ga nog even naar Pauline die een thuisverkoop heeft van Scouph. Het is een prachtige dag. Guus mag bij Fabian spelen en wat de andere twee zullen doen zie ik straks vanzelf wel. Carpe Diem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten