maandag 26 november 2012

Maandag 26 november 2012

Vandaag heb ik besloten om naar de kapper te gaan. De maand zit er weer bijna op, dus het is tijd voor een nieuwe kleur. Ik wil weer terug naar blond, maar dan niet meer zo wit, het is immers winter. Ik breng de kinderen naar school en ga meteen door naar de kapper. Ik ben zo vroeg dat de fietsenstalling nog niet open is. Heerlijk rustig bij de kapper en ze hebben alle tijd voor me. Eerst gaat het ontkleurd worden en daarna wordt er een koele blondtint ingezet met pastel. Vraag me niet wat het is, maar ik ben tevreden over het resultaat. Ook word ik voor het eerst geknipt. Ik wist niet dat er van kort haar nog zoveel geknipt kon worden. Het resultaat mag er zijn ik ben weer klaar voor de maand december! Ik doe nog wat boodschapjes en ga naar huis. Daar heb ik geen rust, dus ik besluit om de ramen te lappen. Na 1 raam heb ik al spijt, want het is eigenlijk niet zo'n beste bezigheid voor mijn arm. Dus dan maar aan de thee en even niets doen. Om 15 uur ga ik richting school om de kinderen op te halen. Florine gaat met ons mee en ook Wessel wil komen spelen. Als ik thuis ben is het net een creche in huis. Wessel, Merlijn, Florine, Puck, Teun, Guus, Morris en Loek en velen zijn verkleed als hulppiet. De mannen gaan er dan ook snel van door om hulppiet te spelen en de meiden blijven thuis. Ze spelen met de playmobil en natuurlijk wordt er weer geknuffeld met Pimmetje. Het is heerlijk rustig en ik besluit wat te typen. Vanavond ga ik samen met Bernadette op visite bij Francelle, die vandaag alweer 21 jaar wordt. Ik zie haar nog bij ons logeren in Utrecht zo'n 15 jaar geleden. Het was altijd een verwennerij als ze kwam logeren en dat geldt ook voor haar zusjes Willemijn en Veerle. Het was altijd een weekend genieten in het kwadraat. En nu is Francelle al weer 21 en druk bezig om juf te worden. Zo leuk om die kleine dreumes van toen, die dame van nu te zien zijn.

Een foto van jezelf maken valt niet mee, maar hier dan de ultrakorte beige blonde decemberlook :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten