donderdag 22 november 2012

donderdag 22 november 2012

Dat wakker worden deze ochtend valt me erg zwaar. De wekker gaat om half zeven, maar het lukt me pas om kwart voor 8 om in de benen te komen. Ik breng de kinderen, zo recht uit mijn bed naar school. Dit is de enige manier die vandaag goed werkt, eerst douchen en aankleden kost me teveel energie. Het gaat heel voorspoedig en als ik thuis kom doe ik alles op mijn eigen tempo, dat geeft mij vooral rust en dat kan ik goed gebruiken met die gierende hormonen in mijn lijf. Ik ga pas laat naar mijn werk, want ik heb afgesproken om met Suus en Cinte te gaan lunchen in Veghel en in het kader van doseren is dat dan mijn hoofdactiviteit van de dag. Ik vertrek op mijn gemak en het is het mooiste weer van de wereld. Strak blauwe hemel, zonnetje schijnt, het leven is geweldig denk ik in de auto. Ik heb de nieuwe single van Ilse de Lange goed hard aanstaan en ik geniet van mijn autotochtje. Ik vind het heerlijk om op mijn werk rond te lopen en een kletsje te maken met mijn collega's. Susan en ik vertrekken samen naar Brownies en Downies in Veghel. Een restaurant daar mensen met een verstandelijke handicap de dienst uitmaken. Het zit in een prachtig pand en als we binnenkomen is het erg vol. We zijn vergeten te reserveren, dus we kunnen er helaas niet eten. We lopen over de markt naar 't Gat om daar te gaan lunchen. Cinte krijgen we maar niet te pakken en na wat gebel blijkt dat Cinte het helemaal vergeten is. Dat vinden wij erg jammer, maar wij laten ons onze lunch toch heerlijk smaken. En Cinte? Die komt wel met een alternatief. Zij voelde zich natuurlijk uitermate rot over het feit dat ze het en ons vergeten was. Na de lunch gaan we terug naar kantoor en drinken we nog een kopje thee. Ik besluit naar huis te gaan en loop met Harry mee naar buiten en we doen er ontzettend lang over om buiten te komen, want we komen weer vele collega's tegen die ik weer even wil begroeten. Ik vertrek naar huis en ga lekker zitten voordat ik de kinderen uit school haal. Als de kinderen en ik thuis zijn drinken we wat en spelen we Wat ben ik?. Puck wordt opgehaald door Florine en Isabelle en Guus en Teun worden gehaald door Wessel om te stoepkrijten. Het is stil in huis en ik geniet van de stilte en de rust. Teun mag nog niet zwemmen, hij is nog te waterig om het water in te gaan. Guus is de enige die gaat vanavond. Vandaag was een mooie dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten