maandag 12 november 2012

zondag 11 november 2012

Vandaag viert Bernadette haar verjaardag. We maken er een luie zondag van. Lekker lang in de pyjama, niet moet en alles mag, HEERLIJK. De kinderen gaan uitgebreid in bad en soppen alsof hun leven er vanaf hangt. Daarna ga ik lekker in bad en Henry onder de douche. We eten nog een lekker bammetje thuis en dan besluiten we op de fiets naar Stiphout te gaan. Het weer is ongelofelijk prachtig op deze 11de november. Puck en ik hebben het zelfs warm. Guus is ook vandaag niet helemaal fit. Hij heeft geen verhoging, maar klaagt wel over pijn in zijn voeten en knieen. Volgens ons heeft hij last van groeipijnen en hij wordt daar erg hangerig van. Is hij normaal niet te stoppen vandaag hangt hij bij Bernadette het liefst op mijn schoot. We hebben een gezellige middag. Henry gaat iets eerder naar huis met Guus en wij blijven nog soep eten. Na het eten gaan wij naar huis. Het is al donker en Harold en Ingrid begeleiden ons veilig thuis. Daar ligt Guus met een deken op de bank. De kinderen gaan eigenlijk meteen naar bed en ik nestel me op de bank voor mijn favoriete serie 'Boer zoekt vrouw'. Daarna zoek ook ik mijn bedje op en ik ben heel moe en heb pijn in mijn rug, hoofd en buik. Ik doe mijn ontspanningsoefeningen en dat resulteert in een goede nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten