donderdag 15 november 2012

donderdag 15 november 2012

Ik word wakker na een verschrikkelijke nacht. Tot overmaat van ramp vroeg manlief vanacht ook nog of ik eens stil kon liggen. Gevolg was dat ik helemaal gestresst werd, omdat ik ook nog eens bang was hem de hele nacht wakker te houden. Ik ben gewoon een zombie in de ochtend en de wallen liegen er niet om. Ik ben zo blij dat ik een vrouw ben, want dankzij de camouflagestick kan ik aardig wat vermoeidheid maskeren. Ik breng de kinderen naar school en als ik thuiskom besluit ik naar mijn werk te gaan. Gewoon om even een bakkie te doen en te kijken of er nog wat gedaan kan worden. Ik neem 2 paracetamol en ik vertrek. Ik heb een lekker muziekje in de auto aanstaan en de autorit is heerlijk ontspannend. In Veghel begin ik met een heerlijk kopje Alex Meijer thee. Lekker bijkletsen en als klap op de vuurpijl is er heerlijke taart. Stagiaire Carlijn gaat weg en heeft 2 heerlijke taarten gekocht. Zijzelf wordt ook in het zonnetje gezet met leuke kado's. Het is heel gezellig op het werk en het doet me heerlijk ontspannen. In mijn mailbox zit wat leesvoer, dus ik kan morgen ook wat doen. Ik voel dat mijn hoofd vol zit en ik besluit weer naar huis te gaan. Ik ben blij als ik in de auto zit, blij vanwege de prachtige dingen die ik weer gehoord heb. Het was heerlijk weer even in Veghel te zijn. Ik zet mijn muziekje weer aan en tuf naar huis. Ik stop even bij de Intertoys om een kado om te ruilen en om een kadootje voor Nick te kopen en dan huiswaarts, lekker even rust en genieten van een worstebroodje en een kopje chocokoffie. Daarna ontferm ik me over een ragout en ik maak zoveel dat de vriezer er weer blij mee is. Om kwart over 3 haal ik de kinderen op en gaan we lekker naar huis. Vanavond ga ik met de jongens naar zwemles. Ooit vond ik dat vreselijk, omdat het zo slecht in mijn werkritme paste en nu..... Ik ben als een kind zo blij dat ik met ze ga en van ze kan genieten, de 2 gespierde spijkers:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten