zondag 30 september 2012

zondag 30 september 2012

Het is vandaag een heerlijk relaxte start. Zelfs onze Teun is na gisterenavond pas om 8 uur wakker net als ik. We gaan samen naar beneden en hij is -volgens verwachting- snotverkouden. Zo'n lekker aangekoekt neusje en wat stiller dan normaal, dus heerlijk rustig. We eten samen wat en dan ga alvast lekker in de keuken rommelen. Ik maak een vers tomatensoepje, dus ik ontvel de tomaten. Mooi therapeutisch werk. Ik maak een verse tomatensoep en het ruikt zalig. Als ik bezig ben komt ook Puck naar beneden en Henry en als laatste om 10 uur!!!! onze uitgeslapen Guus. Een heerlijke zondagochtend. Puck en Teun zijn al snel in de kleren en als laatste volgt Guus. Ik ga lekker badderen en vanuit bad kijk ik de strak blauwe hemel in. Vandaag zal een geweldige dag worden, met veel zon, dus lekker weer en leuke dingen. Rond het middaguur komen tante Annie en Janine op bezoek. We hebben alle tijd om lekker bij te kletsen onder het genot van een vers soepje en van de turkse pide belegd met allerlei lekkers. Ook Yvonne en Peter komen nog even langs en kletsen gezellig bij. Dan gaan we met elkaar, tenminste ik en Guus en tante Annie en Janine nog even bij mama langs. Een geweldig leuke zondag. De kinderen spelen leuk in de buurt en met elkaar en zijn verschrikkelijk verwend met kadootjes en snoep. We gaan vanaf nu duimen voor tante Annie want 8 oktober zal een heel spannende dag voor haar worden. Is de kanker weer terug of niet? De kaarsen zullen hier in ieder geval branden en binnenkort als we aardig fit zijn zullen wij eens lekker richting Duitsland reizen. We sluiten de dag met een lekker gekoeld glaasje beaujolais, even nagenieten in de laatste zonneuurtjes van deze dag. Daarna eten wet gewoon weer lekker makkelijk en genieten we nog even met het gezinnetje na van deze erg relaxte en fijne dag. Ik voel me een rijke knapperd met zoveel moois en liefs om me heen. Dank je dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten