maandag 17 september 2012

Zondag 16 september 2012

We beginnen de ochtend met een gezellig ontbijt. We bakken de broodjes in de oven en zetten ook de appelflappen op tafel die we gisteren gebakken hebben. De kinderen zitten met zijn allen op het bankje. En natuurlijk willen ze allemaal naast Florine zitten, die bij Puck gelogeerd heeft. We ontbijten en ik zet iedereen lekker onder de douche en dan gaan we met de meiden tuttelen. Beiden willen vlechtjes in hun haren, dus bij Florine maak ik 2 vlechtjes en bij Puck 1. Helemaal mooi gaan ze beiden in de luie stoel zitten en ze luisteren naar de CD van the Little Mermaid en zingen beiden mee. Een genot voor het oog en oor en erg leuk om te horen. Ik ga lekker douchen en als ik klaar ben vertrekken we naar Putten. Opa en oma vertrekken vrijdag naar New Jersey en we kunnen nu nog gezellig samenzijn. Teun slaapt al op de hoek van de straat. Hij heeft samen met Guus een logeerpartijtje georganiseerd, bij Teun op de kamer. Ze hebben het er een beetje van genomen en het gevolg is dat beide heren erg moe zijn. Puck daarentegen is met Florine keurig op tijd gaan slapen en is zo fit als het maar zijn kan. In Putten gaan we lekker lunchen met opa en oma en we gaan het bos in om kastanjes te zoeken en andere mooie dingen waar we deze week iets moois van zullen gaan maken. Oma heeft ook nog hele mooie kleren voor me klaarliggen en eigenlijk gaan we goed verwend naar huis. Ik slaap de hele terugreis en als ik wakker wordt lijkt het alsof we net in de auto zitten. Thuis gaat Henry even naar de supermarkt en haalt wat lekkers voor het avondeten. En na dit drukke weekend gaan we op tijd naar bed. Een heerlijk weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten