zondag 9 september 2012

Zaterdag 8 september 2012

Deze dag staat in het teken van sport. In de ochtend gaat Teun naar Hockey training en hij moet er om 9 uur zijn. Puck en Henry brengen hem met de auto en ik ga wat later met Guus samen lopend naar hem toe. Onze Teun doet het hilarisch, heeft wat moeite met de beweging, maar vermaakt zich echt opperbest. Hij doet alsof hij alles snapt, maar het valt hem niet altijd mee. Bij het spelletje 'schipper mag ik overvaren' heeft hij een geniale vondst. Hij moet als schipper de bal af zien te pakken en hij mag aangeven hoe de jongens naar de overkant mogen. Onze Teun laat weten dat ze zo sloom als slakken mogen gaan. Een makkie voor hem, hij pakt vol vaart de bal af en ik moet er enorm om lachen. Het weer is super, de zon die straalt deze dag.
op zijn eigen wijze fanatiek en in de auto viel hij direct in slaap
Ook Henry en Puck komen weer naar het hockeyveld en na afloop drinken we wat in de kantine om vervolgens meteen door te gaan naar de paardrijles van Puck. Puck krijgt een uur lang privéles, omdat de andere Puck verhinderd was vandaag. Puck doet het echt heel goed en ik ben zo trots op deze bijzonder mooie amazone van ons. Tijdens haar eerste gedeelt van de les gaan wij naar de bakker en halen lekkere rosbeef voor vanavond. Als we terugkomen is Puck vol in galop en ze heeft er schik in. Als Puck Beauty beloond heeft, afgezadeld heeft en geknuffeld gaan we door naar het voetbal van Guus. Guus gaat met zijn keeperhandschoenen aan. Hij heeft er zin in. We zien John Paul en Thomas nog en als Guus na de training zijn ranja heeft gehad gaan we naar huis. Het is dan inmiddels 2 uur. De jongens spelen gezellig en we zijn 's middags lekker thuis. Puck gaat met Henry kijken voor een nieuwe fiets en ze komt dolenthousiast thuis. We drinken een lekker borreltje in de tuin met wat lekkere toastjes en we kletsen volop. In de avond gaan we nog een lekkere fietstocht maken via Stiphout en dan weer naar huis. Puck en ik spelen nog een spelletje Scrabble in de tuin en dan is het de hoogste tijd om naar bed te gaan. Een heerlijke dag, gewoon genieten van deze kleine dingen maakt je al weer zo'n ander mens. De bijwerkingen van de Tamoxifen zijn goed merkbaar, ik krijg er soms echt een rothumeur van, maar ondanks dat voel ik me al veel beter dan vorige week. Ik fiets, ik wandel, ik rij al weer kleine stukjes in mijn auto en ik geniet van dat wat het leven me nu te bieden heeft en wat past in mijn dag. Ik ben een gelukkige knapperd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten