vrijdag 7 september 2012

vrijdag 7 september 2012

Het is wederom een mooie dag en ik heb zin in deze dag. Pa en Ma komen vandaag en we gaan er een leuke dag van maken. Ik mag deze ochtend om 11.10 uur bij de huisarts komen en ik ben lekker vroeg uit de veren na een goede nacht. Ik doe de badkamer en als de kinderen naar school zijn doe ik even een boodschapje met de auto. Het voelt zo fijn weer even een ritje te maken, onafhankelijk en vrij. We gaan deze dag omarmen, carpe diem!

Pa en ma zijn er lekker vroeg en we starten met koffie en koek. Pa wil lekker in de tuin aan de gang en ma lapt de ramen, die na het bezoek van de schilder nog niet aan bod gekomen zijn. Ik moet om 11.10 uur bij de dokter zijn en ga lekker op de fiets, het weer is immers zalig. Van de dokter krijg ik een recept voor mijn darmproblemen en een doorverwijzing naar een chirurg om via een camera eens goed te kunnen kijken hoe het darmstelsel er aan toe is. De afspraak voor de chirurg is vervolgens 21 september. Als ik thuis ben eten we gezellig samen. Puck is naar het partijtje van Fenne en de mannen zijn thuis. Die zijn als een engel zo blij met de tas dino's en stoere mannenpoppen die opa en oma hebben meegenomen. Na de lunch neem ik even rust en dan willen onze mannen en Nick een tattoo. Na de tattoo lopen we met oma naar Il Primo om een ijsje te eten. De mannen zien een bijzonder kleine auto en willen deze van dichtbij zien. Ze vinden deze auto vet cool en daarna wandelen we naar huis. We eten lekker op tijd, zodat oma en opa weer op tijd richting Putten kunnen vertrekken en oma heeft heerlijke kippenpootjes voor ons gemaakt en daar smullen we echt van. Als opa en oma vertrokken zijn dan komt ook Puck al snel weer thuis en zij heeft genoten van het partijtje. Na een lekkere douche gaan ze naar bed en na zo'n vermoeiende dag zijn ze snel naar dromeland vertrokken en installeer ik me heerlijk voor de TV voor TVOH. Mooie dag, dank je dag.

de mannen bij de kleine vet coole auto :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten