maandag 3 september 2012

maandag 3 september 2012

Gisteren was een mooie dag. Ik ben uiteindelijk om half 5 in de nacht in slaap gevallen en Henry heeft de kinderen ver weg van me gehouden in de ochtend, zodat ik tot half 10!!!! op bed heb kunnen liggen. Genoeg slaap om energiek wakker te worden. Als ik beneden kom zitten ze nog allemaal in pyjama en doen hun favoriete bezigheid. Het weer is geweldig, dus ik ga lekker buiten zitten en ga mijn nagels lakken. Puck sluit snel aan en ook Guus lakt zijn nagels in een blauwige tint. Geweldig. Ze rennen naar het veldje als ze Max denken te zien en weg zijn ze. Ik ga me op mijn gemak douchen en aankleden en daarna zijn de kids aan de beurt. We eten wat en vetrekken dan op de fiets naar de verjaardag van Yvonne en Thomas. Een heerlijk fietstochtje. De kinderen vermaken zich prima en voor eten is ook gezorgd, dus is het is pure verwennerij. We genieten van de gezelligheid en met onze bolle buikjes stappen we weer op de fiets en thuis gaan de kinderen meteen naar bed. Ik nestel me op de bank met mijn ipad en natuurlijk om mijn favoriete programma op te zetten 'Boer zoekt vrouw'. Ik heb een heerlijke dag achter de rug en ik zeg tegen Henry dat ik eigenlijk maar 1 wens heb in mijn leven, een wens die zo klein is, maar voor mij zo groot. Ik hou de wens voor mezelf en de tijd zal leren of mijn wens realiteit zal worden. Ik hoop en hoop doet leven. Als we naar bed gaan ben ik ontspannen en ik slaap redelijk snel in, ik ben vaak wakker in de nacht, maar ik slaap gewoon. In de ochtend blijf ik gewoon lekker liggen en ik ga pas mijn bed uit als er niemand meer in huis is. Ik ben snotverkouden en moe, heeeeeeel moe. Vandaag geen moeten, maar gewoon dat doen wat kan. Niet teveel in 1 keer willen doen. Ik maak een ontbijtje en drink mijn thee en ik hoor de vogeltjes fluiten. Een rust, een heerlijke rust en ook van binnen voel ik rust. Carpe Diem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten