maandag 10 september 2012

dinsdag 11 september 2012

Als mijn wekker gaat, sta ik meteen naast mijn bed. Ik douche, ga ik de kleren en de kinderen kleden zichzelf aan, want de setjes liggen keurig voor hen klaar. Als ik klaar ben zitten ze al lekker aan het ontbijt, dat door manlief is verzorgd en zoals Henry zegt zitten bij mij de batterijen er weer in. Een geintje omdat ik meteen in de power on- stand sta en duidelijk van me laat horen. Vandaag gaan mijn regels gelden, dus de ipad en de Nintendo moeten uit van me. Natuurlijk geeft dat weerstand, maar daarna is er in ieder geval aandacht voor elkaar en mogelijkheid om te praten en te luisteren. We zijn dan ook lekker op tijd klaar en kunnen in alle rust naar school vertrekken en daar hou ik van. Als ik terug ben van school ruim ik de vaatwasser leeg en drink ik een kop thee. Vandaag komt Caprice en gaan we wat leuks doen en daar kijk ik naar uit. Ik zal er weer zijn als de school uitgaat en dan zal Teun bij Lars afspreken en Guus zal meegaan met Fabian. Puck komt dan gezellig mee naar huis en dan kunnen wij meiden even gezellig samen zijn. Vandaag gaan we weer beleven en we zullen weer moe zijn vanavond, maar voldaan moe zijn is fijner dan moe zijn zonder te hebben gebruisd. Carpe Diem. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten