donderdag 6 september 2012

donderdag 6 september 2012

Wat een heerlijke dag, een dag dat alles mag, ik doe vandaag alleen maar dingen, die ik in mijn dromen zag....... Deze tekst komt in me op als Berith voor de deur staat met eigengemaakt zoetzuur, jam, een courgette uit eigen tuin en een plant voor in de tuin. Gezellig, we beginnen met koffie en dan wandelen we een mooie wandeling en het weer is geweldig. Als we thuiskomen komt ook mama en we drinken nog maar eens een bakkie en bakken tosti's. Na de lunch gaat Berith weer naar huis en dan is het tijd voor mijn drukke middagprogramma :) Ik ga naar de stad en koop een cadeautje voor Fenne, want Puck heeft morgen feest. Ik koop lekkere poffertjes voor de jongens, zodat ze die voor hun zwemles kunnen eten en ik heb een verrassing voor onze hockey-er Teun. Ik heb bij Intersport een hockeystick en schoenen op de kop weten te tikken. Ook een bitje en beschermers, ik ben zo blij als een engel, temeer daar ik weet hoe zijn gezichtje zal zijn als hij het ziet. Als ik thuis kom lopen mama en ik naar school en als we naar huis lopen licht ik al een tipje van de sluier op. Teun zijn ogen fonkelen. Thuis is hij zo verschrikkelijk blij, gewoon een genot om te zien. Puck en Guus delen de vreugde met hem mee en Guus laat weten dat hij blauwe scheenbeschermers wil en PSV keeper handschoenen. Ze drinken wat en gaan lekker buiten spelen. Om 5 uur krijgen de jongens al poffertjes en ook willen ze een broodje met belegen kaas. Ze zijn zwemklaar en als papa thuiskomt kunnen ze met hem naar zwemles. Puck is bij Florine aan het spelen. Als de jongens vertrokken zijn hoop ik met haar alvast wat te kunnen eten, zodat we even samen ongestoord kunnen kwebbelen. Het is een mooie dag, een heerlijke dag, vandaag deed ik alleen maar dingen die ik in mijn dromen zag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten