zondag 9 september 2012

Zondag 9 september 2012

Deze dag zijn de kinderen vroeg uit de veren en dat valt ons een beetje zwaar, zeker nu wij zo fijn nog op ons bed liggen en zelfs ik nog heerlijk lig. De kinderen spelen op onze kamer en om 8 uur willen ze naar beneden. Henry weet het te rekken tot half 9 en laat mij lekker liggen. Ik kom er pas een half uur later uit en heb echt lekker geslapen. De kinderen spelen en ik geniet van de rust en het ontbijt. Het is weer zo'n dag die je mag omarmen. De zon straalt en het weer is zalig. We willen naar Yvonne en Peter, maar ik krijg ze niet te pakken, dus we maken een ander plan. We doen lekker rustig aan en rond half 4 gaan we voor een fietstochtje, door Helmond, Stiphout en Mierlo Hout. Als tussenstop de Brandevoortse Hoeve en daar spelen de kinderen en drinken wij lekker wat op het terras. We fietsen via een omweg naar huis en daar heeft Henry de kinderen patat beloofd. Ik ben niet zo van de patat als avondeten, dus ik maak van de courgette van Berith en de tomaten uit de schaal een snelle pastasaus voor een macaronischoteltje. Voor de rest is er patat en ook Nick eet mee. Een feestmaal volgens de kinderen. Het is heerlijk hen zo te zien smullen. Na het eten nog wat spelen en dan onder de douche en naar bed. Ik ben ontzettend moe, maar ik heb zo'n voldaan gevoel na dit weekend en ik heb veel vertrouwen om deze week in te gaan. Als de kinderen op bed liggen ga ik met een kop thee op de bank zitten en zap naar Boer zoekt vrouw. Wat een geweldig programma. Ik heb genoten met een hoofdletter G en moe of niet, ik kom er wel, zij het dat ik nog wel een aardige weg af te leggen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten