donderdag 27 september 2012

donderdag 27 september 2012

Vandaag ontwaak ik gewoon weer eens brak, het lijkt alsof ik met mijn hoofd tussen de klapdeuren heb gezeten. Ik ga meteen onder de douche en het heerlijk warme water zorgt ervoor dat ik weer enigzins in de plooi trek. Als ik beneden kom zit Guus nog in pyjama. Hij is niet helemaal topfit, wat verkouden, maar ook niet echt ziek. Ik help hem om in de kleren te komen en dat troetelen bevalt hem prima. We gaan met de auto naar school en we zijn lekker vroeg en hebben dus ook alle tijd. We nemen ook alle tijd, eerst naar Teun, dan naar Guus en voordat we naar Guus vertrekken wil Puck al als grote groeper in de hal wachten tot de bel gaat. Ik wil haar een kus geven en dan laat ze weten dat ze alleen een kus wil op de wang. Ik moet er om lachen, maar het is haar manier van groot worden. Als we naar Guus lopen is hij erg uitgelaten, hij kan maar niet op zijn billen blijven zitten in de klas. Ik weet wel waarom. Vanmiddag komt Fabian, zijn grote vriend bij ons spelen. Hij vindt dat geweldig, ook hij die als een grote jongen afspreekt. Ik heb met de mama van Fabian al kortgesloten dat hij ook blijft eten. Dan hebben ze meer tijd, want Guus moet ook naar zwemles. We brengen dan Fabian ook weer thuis en de mannen hebben dan leuk kunnen spelen. Vanuit school ga ik naar de supermarkt en daarna naar huis. Om half 10 komt Robert op bezoek en daar kijk ik naar uit. Wij lotgenoten snappen elkaar als geen ander. Ik kon het niet nalaten en heb lekker bosche bollen voor bij de thee gekocht. Ik weet dat het niet gezond is, maar dat is toch ook weer even een genietmomentje van deze dag. We kletsen gezellig en dan gaat Robert weer richting het Veghelse en ik ben weer een hoop tips rijker. Ik ga al wat rommelen in de keuken zodat ik vanmiddag lekker met de kinderen kan knutselen, want dat is mijn voornemen, een leuk knutselwerk met ze maken. Ook neem ik eens lekker mijn rust en dat bevalt me prima met de regen als achtergrond muziek :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten