vrijdag 28 september 2012

vrijdag 28 september 2012

Vandaag is mama jarig en is pa Schreur jarig, beiden worden op dezelfde dag 72 jaar! We hebben een feestelijke nacht achter de rug, maar niet heus. Onze Guus hoest en hoe. Hij hoest vanwege een kriebel en helaas net zo lang totdat hij ervan moet spugen. Hij heeft vandaag studiedag en hij mag naar oma Helmond, gewoon al feest vieren. Met een snoepje waar hij op kan zuigen is hij hoestvrij, dus hij mag met permissie vandaag snoepen. Hij blijft bij mama achter, zodat ik naar Veghel kan gaan en een bezoek aan mijn collega's kan brengen en een bezoek aan de bedrijfsarts. Ik vind het heerlijk om zelfstandig naar Veghel te rijden en om naar het werk te gaan. Met de collega's even bijpraten, maar ook gewoon even mijn wereld vergroten. Ik krijg er de kriebels van op een heel positieve wijze. Ik wil mezelf tot niets verplichten, maar goed voelt het wel. Ik heb een goed en realistisch gesprek met de bedrijfsarts waar ook mijn moeite met tijdsdruk besproken wordt. Zijn realisme geeft aan een start met reintegratie vanaf januari en tot die tijd mag ik mijn eigen invulling geven. Ik vind dat een fijn gevoel en ik neem me alweer vanalles voor in mijn hoofd, maar dat houd ik nog lekker even in mijn hoofd, dan is het nog geen plicht. Ik vertrek pas rond half 2 en ben moe, maar voel me zo voldaan. Ik ga naar mama en daar eten we nog even een taartje en morgen gaan we feest vieren. Daarna lekker richting huis en in de ruststand. De kinderen komen me gedag zeggen en gaan daarna weer door. Zo rond half vijf zijn ze er weer en gaan we de vrijdagmiddagborrel thuis doen. Voor hen ranja en chips en voor mij een borreltje met wat lekkers. Zo weekend en ik heb er zin in!!!!! Vandaag geeft energie en ik weet dat dit ook een beetje bij me hoort, geleidelijk aan weer dingen oppakken, goed gedoseerd en zonder verplichting nu nog. Welkom in de grotere wereld zeg ik tegen mezelf en de eerste stappen zijn genomen. Carpe Diem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten