vrijdag 14 september 2012

vrijdag 14 september 2012

Vandaag is een bijzondere dag. Ik lag gisteren al op tijd op bed en ik blijf deze ochtend lekker op bed liggen en dommel nog heerlijk weg. Vandaag doseer ik, want ik wil vanavond fit zijn voor de bruiloft van Daan en Suus, waar ik samen met Maartje naar toe zal gaan. Ik kom om 9 uur pas uit mijn bed en ik ben eigenlijk gewoon nog hondsmoe, ik snap er niets van gezien de rusturen die ik in acht genomen heb. Ik doe deze ochtend niet veel, ik schrijf wat, lees wat en ruim wat op. Om 12 uur vertrek ik naar school om de kinderen op te halen. Teun die wil bij Max spelen en Puck bij Nadine. Als dat geregeld is loop ik naar de klas van Guus. Guus zit nog alleen te wachten en hij rent me meteen tegemoet. Hij heeft een papier bij zich waarin te lezen is dat hij met de maandviering als wild dier zal optreden. Ik ben zo benieuwd. Guus en ik zijn deze middag met zijn tweetjes, we hebben alle tijd voor elkaar. We maken pitabroodjes met kaas en we kletsen honderduit. Hij eet alsof hij uitgehongerd is en ik geniet van zijn vragen. 'Als ik 8 jaar ben, hoe oud is Teun dan?'. 'Waarom ben ik pas 4 en toch groter dan Joep die vandaag 5 jaar is geworden'. 'Kunnen meesters goed uitleggen? En juffen en mama's en computers?'. 'Wat betekent Nerd, want dat zij Fabian tegen mijn sticker die ik verdiend heb met opruimen?'. Hij vindt het fijn om eens alle aandacht te krijgen. Hij wil deze middag met mij spelletjes spelen en hij kiest voor Scrabble en Dolfje Weerwolfje. Ik heb er zin in om samen met hem te spelen. En als we beiden moe zijn, gaan we samen lekker op de bank liggen en dan mag bij wijze van uitzondering de TV aan. Ik kijk uit naar deze middag met mijn Guus.

De middag is heerlijk relaxed. Na onze spelletjes nestelen we ons op de bank met een dekentje over ons heen. Ik ruik de zoete warmte van zijn huid en ik voel me gelukkig. Guus kijkt naar Nick jr. en ik lig heerlijk te dommelen en dat is zalig. Om 16 uur komt Teun dolenthousiast thuis van Max. We gaan nog even scrabbelen met elkaar en dan wordt ook Puck weer thuisgebracht. Henry verzorgt het avondeten dus we eten chinees. Na het eten ga ik heerlijk in een warm bad liggen en ontspan. Ik trek mijn glitterjurk aan en doe wat glitters op mijn ogen. Ik ben klaar voor het feest en Maartje staat om half 8 voor de deur. Ik word gehaald en gebracht en ik heb er reuze zin in. Als we in Oss aankomen dan zien we voor het eerst Daan en Suus en wat zijn ze prachtig! Het is heerlijk om weer zoveel mensen te zien en te spreken en ik geniet met volle teugen. Voetjes van de vloer en we liggen om 01.00 uur weer in het bedje en ik val in een heel diepe slaap tot half 8 's ochtends, geweldig genoten!

wat een prachtig stel! en wat een leuk feestje, geweldig genoten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten