donderdag 20 september 2012

donderdag 20 september 2012

Henry laat me deze ochtend lekker in bed liggen en wat doet me dat goed. Gewoon even mezelf niet dwingen om bij het ochtendritueel te zijn geeft ontspanning. Ik sta pas op als iedereen de deur uit is en doe gewoon alles in mijn eigen tempo. Dit is zo veel beter voor mijn humeur en mijn stemming. Ik ontbijt op mijn gemak, ga lekker in bad liggen en zie dat de korsten van mijn wond zijn gaan lekken. Ik voel er niets van, maar er komt wel viezigheid uit, dus dit moet ik goed in de gaten houden. Ik doe vrolijke kleren aan en ik ben klaar voor de dag. Deze ochtend mag ik naar de arts die de intake doet voor het onderzoek effectiviteit van bewegen na zware chemotherapie (REACT). Ik moet er om 11 uur zijn en net als ik wil vertrekken, word er een pakketje afgeleverd van A&F voor Puck. Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en open het snel en wat ziet het er allemaal leuk uit. Een leuke jas, een skinny met bloemen een jeans, een shirt, ik ben helemaal blij en denk dat Puck ook heel blij zal zijn. We hebben het immers samen uitgezocht op internet. Ik ga lopend naar het Elkerliek, dat ligt immers in mijn achtertuin :) Ik moet lang wachten en dan komt dokter Visser. Het hemd wordt me van het lijf gevraagd en ik krijg een lichamelijk onderzoek. Ik kan natuurlijk mijn arm nog niet goed bewegen, maar gezien het feit dat de operatie pas 5 weken geleden is, ziet het er allemaal goed uit. Ik moet een onderzoeksformulier ondertekenen en daarmee geef ik de toestemming voor deelname. Het is de vraag in welke groep ik zal komen, dat kan zijn het programma intensief, matig intensief of matig.  Ik ben benieuwd, ik heb er veel zin in en hoop dat het mijn verwachtingen beantwoord. Ik wandel naar huis en als ik binnenkom ligt ook het pakketje van GAP uitgestald op tafel. Ik ben weer blij en kan niet wachten het koppie van Puck te zien. Allemaal heel leuk spul en maandag besteld en vandaag vanuit de UK geleverd, helemaal top! Ik ga lekker even zitten en dan ga ik op de fiets de stad in. Ik haal een cadeautje voor Florine en ik haal een lijstje voor de foto van papa die ik gekregen heb. Als ik thuis komt drink ik een theetje en heb contact met de psycholoog van het Catharina Ziekenhuis. Henry en ik mogen samen komen op 25 september om 9 uur. Ik noteer het direct, want ik vergeet tegenwoordig alles. Als ik ophang ben ik weer topmoe en waarvan? Ik neem nog een kopje thee en ga de kinderen uit school halen en zal zeker weer energie krijgen van het blije gezicht van Puck, for sure :)

Oh wat was Puck blij toen ze de spulletjes zag. Ze wilde meteen passen, een echte meid. Haar jas zit te klein, dus die moet een maat groter, maar de rest zit alsof het voor haar gemaakt is. De broek met bloemen mag een maat groter, want de ultra skinny is mooi op maat, maar als hij een maat groter is dat kan ze er de hele winter nog mee door. Ze is blij en ook ik. De mannen vinden het ook mooi, Puck wordt kritisch bekeken en dan weet Teun te zeggen dat Puck niet echt dikke billen heeft. We moeten allemaal lachen, we drinken wat en er wordt volop gespeeld. Puck gaat naar Florine en de mannen zijn even bij Nick. De zwemkleding ligt al weer gereed, want de mannen mogen vanavond weer naar het zwembad. Puck hoeft niet en kan nog lekker spelen. Ik ben lekker moe, ga weer op tijd naar bedje toe en hoop mooie dromen te dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten