woensdag 12 september 2012

donderdag 13 september 2012

Wat een kwakkelweer. Ik kom maar moeilijk op gang in de ochtend, dus ik ervaar de ochtenden als een pittig karwei. Ik zet overigens graag mijn tanden in pittige karweitjes en zo ook deze ochtend is een uitdaging. Ik red het met de hulp van Henry weer prima op tijd en breng zelf de kinderen naar school en dat maakt me ongelofelijk trots. Ik was echter in alle haast wel mijn prothese vergeten in te doen, dus ik liep er wat onevenwichtig bij, maar niemand die dat waarschijnlijk opgemerkt heeft. Voor mij een teken dat mijn lichaam vertrouwd begint aan te voelen en dat is prettig. Ik loop met alledrie mee, kus, geef nog extra kushandjes en ga naar huis. Onderweg naar huis bedenk ik me dat ik eigenlijk, ondanks de opstartproblemen, best lekker in mijn vel begin te zitten. Gisterenavond was zus Yvonne gezellig even hier. We hebben heerlijk zitten kletsen en onderwijl met een schuin oog de verkiezingsuitslagen in de gaten gehouden. Een mooie en gezellige avond. De nacht daarentegen heb ik niet zo goed geslapen, ik had last van mijn arm en denk dat alle bedden verschonen toch iets teveel van het goede is geweest. De vermoeidheid wint uiteindelijk altijd, dus ook ik ben gewoon in slaap gevallen. Vandaag gaan we er weer een mooie dag van maken. Ik ga bijkletsen met Liesbeth en voor de rest zullen we zien wat de dag weer gaat brengen. Ik ga in ieder geval deze dag omarmen en ik weet zeker dat ook deze dag me weer veel moois gaat brengen. 

En wat heeft deze dag onverwachte leuke dingen gebracht. Allereerst in de ochtend een spontaan bezoek van een oom. Even bijgekletst, kopje thee gedronken en toen naar Nuenen om bij te kletsen met Liesbeth bij Auberge Vincent. Toen ik thuis kwam stond mama op de stoep en zijn we samen de stad in geweest en daarna stonden Gerben en Erica spontaan voor onze deur. Zo leuk! Ik heb genoten van deze dag en dat geeft mij heel veel energie. Mama heeft de kinderen uit school gehaald zodat ik lekker weer kon kletsen. Wat een mooie dag, dank je dag. De kinderen gaan na een lekker makkelijk maaltje zwemmen en ik ga nog even bij Bernadette langs, dit is gewoon genieten met een grote letter G!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten