woensdag 26 september 2012

woensdag 26 september 2012

Ik ben deze ochtend vroeg uit de veren. Ik ben vroeg wakker geworden door onze Teun die om half 6 zijn broertje Guus wakker ging maken om mee te spelen. Deze ochtend heb ik daarom een duidelijke regel ingevoerd, de dag is pas begonnen als de zon ook wakker wordt en het licht van de zon te zien is buiten. De beide mannen gingen terug naar bed en het is vervolgens tot 7 uur stil bij de mannen. Guus is daarna niet te genieten, te vroeg wakker en een ontzettend ochtendhumeur. Met de nodige begeleiding kan ook hij de ochtend aan. Het gaat deze ochtend heel voorspoedig en in alle rust vertrekken we op tijd naar school. Eenmaal thuis rommel ik lekker wat aan en word veel gebeld. De electriciƫn zorgt voor nieuwe aansluitingen en een vaste telefoonlijn, dus er wordt gewerkt in huize Schreur. Om half 11 komt Manon koffiedrinken en we kletsen gezellig in de keuken, want in de kamer is de electriciƫn even bezig. Een heerlijk ochtendje. Gezamenlijk vertrekken we naar school om half 1 en halen de kinderen op. Puck neemt Charlotte mee en Teun wil bij Nick spelen en Guus hobbelt gezellig mee. We eten lekker broodjes en klessebessen over vanalles. We knippen de nageltjes van cavia Pim en we verschonen zijn kooitje. De mannen spelen lekker en de dames verzamelen de kastanjes uit de tuin. Het is een heerlijke woensdagmiddag en ik geniet en voel een innerlijke rust. Teun zal straks naar Hockey training gaan en vanavond zal ik weer samen met de kinderen mijn bedje opzoeken, heel moe, maar erg voldaan. Het leven is zo gek nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten