woensdag 27 juni 2012

woensdag 27 juni 2012

Wat een heerlijke nacht. Voor het eerst slaap ik redelijk goed. Al ben ik vaak wakker, ik slaap snel weer in en heb het idee dat ik echt rust. Als ik wakker word kam ik Puck haar prachtige haar en de dag begint zo met een lach. Ik heb last van een kleine verkoudheid, maar voel me voor het eerst deze week beter. Ik geniet van dit gevoel en dan komt mijn basis weer bovendrijven, ik bruis dan van enthousiasme. Ik bedenk wat ik allemaal wil gaan doen vandaag. Ik wil op de fiets naar Stiphout gaan en dan alvast de boodschapjes doen die Bernadette voor me zou doen deze ochtend. Ik wil op de fiets naar de tandarts en wat leuks doen als ik daar vandaan kom. Ik wil genieten vandaag, ik wil lachen, ik wil..... Ik wil zoveel, maar ik vergeet even wat ik allemaal wil en denk aan wie ik ben en wat ik kan. Ik heb niet voor niets leren doseren, dat had een doel. Het genieten van het hier en nu. Ik wil zorgt er bij mij voor dat ik vergeet te genieten van het nu en dat ik al een toekomst probeer te leven. Een toekomst die niet geregisseerd kan worden, dus dan liggen vele teleurstellingen op de loer. Ik ga genieten van nu. Ik kijk uit naar Maartje die komt en de goedlachse Luuk. Puck en Guus hebben kinderfeestje vanmiddag en Teun, Henry en ik gaan naar de tandarts. Het wordt een mooie dag, een dag waar we met volle teugen van gaan genieten!

Vandaag was een mooie dag. Een dag die goed begonnen is en die ook zo doorgezet heeft. Maartje kwam met Luuk en Luuk heeft genoten van zijn eerste rozijntjes en van de aandacht die hij van Fiene kreeg. En ik heb genoten van Maartje, van de donuts en van Luuk. Ik kijk uit naar mijn herstel en dan zal ik degene zijn die een bakkie gaat doen bij Maartje. Ik word al blij als ik er aan denk. Onafhankelijkheid en voldoende energie hebben om zelf op pad te gaan, jippie!  Wat is het heerlijk om je redelijk te voelen. Bernadette en Fiene hebben hier gegeten en het was een gezellige boel. Henry geeft Guus naar het feestje van Bram gebracht en Puck naar het feestje van Luus. Teun bleef gezellig thuis en heeft met Nick gespeeld. We zijn op de fiets naar de tandarts gegaan en mijn gebit zag er volgens hem uitstekend uit. Ik had het idee dat mijn glazuur was aangetast door de chemo, maar dat komt omdat ik minder speeksel heb en dat een ander gevoel geeft. Mijn tanden hebben vooralsnog de chemo goed doorstaan. Henry heeft 's avonds zelf patatjes gebakken, want dat wilde Teun zo graag. Nick bleef eten en ik heb genoten van mijn zalmmoot uit de oven met tuinkruidensalade. In de avond wordt een prachtige bos bloemen van Simone en Hetty bezorgd. Deze dag is een heel goede dag, dat vele van deze dagen mogen volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten