zondag 12 augustus 2012

zondag 12 augustus 2012

De laatste zondag van de vakantie is met recht een feestzondag. Het feest van Florine vieren we om 12 uur en vanaf 16 uur begint de buurt BBQ. We stappen van het ene feest in het andere en dat is niet verkeerd. De zon die feest deze dag met ons mee en schittert en straalt als nooit tevoren. Puck en ik gaan om 12 uur meteen naar Florine en Puck vindt het fijn een van de eersten te zijn. Guus en Teun blijven in eerste instantie thuis, maar volgen al snel. Henry heeft een drukke zondag. Nadat hij het bed van Puck heeft geinstalleerd en zijn huishoudelijke klusjes heeft gedaan is ook hij van de partij. Florine straalt op haar verjaardag en nog meer als er voor haar gezongen wordt. Het is een gezellige bedoeling. Als we naar huis gaan dan ga ik nog even op bed liggen, een kleine powernap doen, daar heb ik zin in. Ik ben direct vertrokken en ben echt 45 minuten in dromeland. Als ik beneden kom heeft Guus zijn zwembroek al aan voor de waterglijbaan die voor de buurt BBQ is opgesteld. Ze zijn al die tijd al lekker op het springkussen aan het springen geweest op het veld. Op naar de volgende festiviteit. Henry neemt een stoel voor me mee en dan moet alles goedkomen. De zon straalt nog steeds volop en de kinderen gaan ook heel weer vol gas door. Wat zal hun eerste schooldag tegenvallen. Een dag binnen in een lokaal zitten dat zijn ze echt niet meer gewend. Het is de mooiste zomervakantie ooit weten we van onze kinderen en ik kan alleen maar blij zijn met dit soort uitspraken. We gaan genieten van de buurt BBQ en hopen dat de kinderen vanavond tijdig de ruststand kunnen vinden, zodat ze morgen op hun eerste schooldag, na deze vakantie, weer fris en fruitig in de stoeltjes zitten. We plukken de dag en genieten gewoon met een enorme hoofdletter G!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten