vrijdag 17 augustus 2012

Pijn door vacuümpomp

Wat een pijn had inkomen Dorothee liet me weten dat het door de drain komt die mijn zenuw raakt. Deze dag is het vacuüm eraf gehaald en ik voelde me goed. Vanavond moest toch het wondvocht lopen dus broeder Maaik heeft de vacuüm er weer opgezet en het gevolg is een ongelofelijke pijn. Toch besluiten we het aan te laten zodat het vocht af kan lopen en ik krijg Tramadoll, een morfine-achtige om de pijn te doorstaan. Deze bouwen we op met paracetamol en mijn lormazetapam. Ik ben straks met zekerheid onder zeil! Terwijl Maaik de vaccuum aansluit voel en hoor je het vocht afzuigen, best naar. Vol bewondering kijk ik hoe de fles zich vult met bloed en een nijpende pijn maakt zich van me meester. Ik zet door en hou vol, des te eerder mag mijn drain eruit en dat is met name voor thuis straks fijn. De aanhouder wint en met bloed zweet en tranen kom je zeker tot de top van de berg. Ik beweer aan het klimmen en wat voel ik een verzuring, maar ik bijt door, want mijn doel wordt tastbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten