maandag 6 augustus 2012

maandag 6 augustus 2012

Om 5 uur ben ik wakker en de wekker staat om 7 uur. Ik val echter weer in slaap en als de wekker dan gaat dan geloof ik het wel, ik zet de wekker uit en ik wil gewoon toegeven aan dat enorme gevoel van moe zijn. Ik blijf liggen waar ik lig en het lukt me pas om 2 uur later mijn bed uit te komen en dan ook nog omdat de kinderen wakker zijn en vragen wanneer wij uit bed komen. Henry gaat met ze naar beneden en ook ik kom snel, want ik wil nog een kaart schrijven die Bernadette vandaag mee kan nemen naar Rotterdam. Ik schrijf mijn kaart en pak de bijbehorende Boedha en Henry is zo lief deze naar Bernadette te brengen. Ik had nog wel zo'n flink plan om in alle vroegte te gaan wandelen :) Dat wordt vandaag dus wat later. Ik ga samen met Puck een flinke wandeling ondernemen. Stevig doorwandelen is het motto en dat bouwen we de komende 2 weken dus stapsgewijs op. We liggen alweer in een deuk om onze Guus. Hij heeft gisterenavond na zijn hemddilemma ontdekt dat er een gaatje in zijn onderbroek zat. Hij heeft vervolgens van allerlei boeken een opstapje gemaakt om zijn kast in te duiken en daar een witte onderbroek gepakt die hij achterstevoren heeft aangetrokken. Ook heeft hij kledingstukken verzameld die hij mooi vindt en vandaag aan wil doen. Een wintertrui en een bruine riem en een voetbalbroek. Hilarische combi, maar hij vindt het een stoere combi. Puck komt niet meer bij en vergezeld hem naar boven om te kijken of ze hem nog op andere gedachten kan brengen. Ik heb net mijn ontbijt op, ik neem tegenwoordig elke ochtend een grapefruit, een bron van vitamine C! Na mijn ontbijt voel ik me dan ook weer meer mens. Ik krijg er de nodige energie van om vooruit te kunnen. Mijn rechterschouder begint weer pijn te doen en daar baal ik van. Ik hoop dat dat gedurende de dag wegtrekt, straks eerst lopen en de dag omarmen en kijken of onze planning kan worden nageleefd. Carpe Diem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten