woensdag 15 augustus 2012

woensdag 15 augustus 2012

Wat een rotnacht heb ik achter de rug. Het was ongelofelijk heet en pas tegen de ochtend viel ik in slaap en dan is het pittig! Henry is in ieder geval wat langer thuisgebleven, maar ik moest er om half 8 toch echt aan geloven en mijn bed uit om de kinderen naar school te brengen. Dat is dan weer heel fijn, de kinderen houden je op de been en daardoor help je jezelf een grens over. Eenmaal in de kleren gaat het wel weer, maar moe blijf ik. Ik breng de kids naar school en wil niet stilzitten, dus thuis verschoon ik hun bedjes, draai een was en nog een en vouw een was en ga dan op bezoek bij Yvonne. We kletsen daar lekker wat en Yvonne geeft me een kwart appeltaar! Die calorieƫn zullen me zeker goed doen. Ook Lars is er gezellig bij en hij gaat zwemmen met vrienden in Someren. Ik ga weer terug naar huis en haal vervolgens de kinderen uit school. Puck gaat bij Sanja spelen en Teun en Guus gaan mee naar huis. Het is echt heet vandaag. Ze gaan waterspelletjes doen in de tuin en ik houd me een beetje gedeisd, het zweet gutst van mijn hoofd. Gelukkig staat er een fris windje, dus dat geeft dan weer de nodige verkoeling. Vanavond gaan we op verzoek van de kinderen bij het restaurant van de draak eten. Eigenlijk gewoon de Croyse Hoeve, maar door mijn verhalen heet dat hier thuis dus anders. We gaan het leven even met elkaar feesten, thuis nog even disco-en en gipsen en dan met 2 slaappillen met bedje in om een heeeeel goede nacht te maken. Kortom vandaag is een bijzondere dag. Ik laat mijn angsten nog even rusten en geniet van de dag. De angsten zijn voor morgen en dan nog is maar de vraag of ze zich dan aandienen. Het komt zoals het komt en het moet! Ik vier vandaag het leven, geniet gewoon met volle teugen. De zorgen zijn voor morgen en ook dan leef ik de dag en vier het leven.....

2 opmerkingen:

  1. Kdenk aan je morgen... en zeker tot woensdag op onze drilbillendate! X Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel sterkte morgen!!!
    Karin Hendriks

    BeantwoordenVerwijderen