maandag 10 december 2012

Zondag 9 december 2012

De zondag begint heerlijk rustig. Ik rommel lekker in de keuken terwijl de kinderen gezellig aan het spelen zijn. Teun is naar Wessel en Puck en Guus spelen met elkaar. Ik rommel lekker in de keuken, maar een tomatensoepje en een aardappelsalade. Zo tegen de middag gaan we met elkaar naar de Intratuin om alvast wat in de kerstsfeer te komen. We waren niet de enige met dat idee. Ik loop alweer met de tranen over mijn wangen en inmiddels zijn het de tranen van geluk voor de kinderen, want hoe leg je in hemelsnaam uit dat mama door hormonen in een soort depressie is beland? We kopen leuke spulletjes en als afsluiter kopen we vers gebakken oliebollen voor thuis. Florine komt om met Puck te spelen en ook Nick komt nog even langs. We hebben walgelijk vrolijke muziek op staan en we dansen met zijn allen. Hilarisch en ik dans en huil tegelijkertijd. Ik laat het maar gebeuren, er is toch geen stoppen aan. We eten gezellig en Florine eet met ons mee. Als Florine wordt opgehaald gaan de drie musketiers in bad en meteen door naar bed. Ze slapen snel en ik lig ook lekker op tijd in bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten