vrijdag 28 december 2012

vrijdag 28 december 2012

Vandaag gaan we op visite bij Rob en Hanneke en kleine Veerle. We gaan hun nieuwe huis bewonderen in Steenbergen. Met de top 2000 op de radio vertrekken we om half 11 in de ochtend en het is heerlijk om te touren met deze muziek op de achtergrond. We zijn er rond de klok van 12 uur en kleine Veerle staat al op de uitkijk. Puck heeft hier met name naar uitgekeken, want zij kan heel leuk spelen met Veerle, ze zijn beiden even oud. De kinderen spelen leuk met elkaar, met de Lego en de jongens mogen zelfs naar Cars 2 kijken! Ook gaat de Wii nog even aan en dans ik met kleine Veerle een dansje en behaal ik zelfs een score van 3 sterren. Het is supergezellig en we hebben veel tijd om bij te kletsen. We smeden zelfs alweer plannetjes voor de wintersport in 2013 en dat voelt goed. We vertrekken om 16 uur en in de auto merk ik hoe moe ik ben. Ik luister naar de muziek van de top 2000 en droom weg, heel ver weg met mijn gedachten nog verder weg. Eenmaal thuis gaan we het maaltje van oma eten en wederom smikkelen we zoals we dat ook met kerst deden. We eten alles tot de laatste kruimel op en dan gaan we in de pyjama en ik in mijn joggingpak. Vanavond lekker banken en the Voice Kids kijken met elkaar. Vandaag was een mooie dag, een leuke dag en ik dank deze dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten