zondag 16 december 2012

Zondag 16 december 2012

Vandaag zijn we ongeveer allemaal tegelijk wakker. We kijken even TV in bed en gaan dan ontbijten. Na het ontbijt gaan de kinderen op de Wii, fanatiek zijn ze bezig en Teun is euforisch. Hij is betiteld als een echte Pro, zijn resultaat was geweldig na zijn vele strikes. Henry rommelt wat in huis en ik schrijf wat op mijn blog. Vandaag komen pa en ma en Jeanne, Alexander met Huub, Lotte en Maartje. Een gezellige dag dus. Na het bowlen gaan we badderen en zijn wij klaar voor de dag. Vandaag gaan we omarmen en vooral genieten van elkaar. Ik schrijf mijn nicht een mail, mijn tante gaat in januari beginnen met haar chemo. Ik hoop voor die tijd nog even naar haar toe te kunnen, een hart onder de riem en de gouden tips tegen de misselijkheid geven, dat is het verschil. Minder spugen is minder vermoeidheid en dan kom je er wel doorheen. Ik heb alweer een prachtig idee in mijn hoofd voor de toekomst en ik hoop dat ik dat idee realiteit kan laten worden. Ik moet er nog even op broeden, zodat de contouren helder zijn, maar er broedt alweer iets in mijn hoofd en dat betekent dat we bergopwaarts gaan. Ik kijk naar het potje dat ik van Els gekregen heb en ik voel kracht, CARPE DIEM, vandaag pluk ik de dag!

Een gezellige drukte vandaag, gezellige klets en Puck die weer lekker verwend is met een paardenborstelset in de kleur roze in roze rugzak. Ook de paardenkoekjes zijn geweldig, Puck is helemaal in haar element en als iedereen vertrokken is vraagt ze me of ik in de vakantie met haar naar Berith wil gaan, dan kan ze haar borstels meenemen en borstelen. Ik smelt als ze het vraagt en ik zeg haar dat ik dat een heel leuk idee vind. Ik maak wat pizzabroodjes in de oven en voel mijn vermoeidheid. Een goede dag, maar zo wel met de kippen op stok :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten