vrijdag 14 december 2012

Vrijdag 14 december 2012

Vandaag word ik helaas heel beroerd wakker. Ik had alleen slaappil genomen om door de hoofdpijn heen te slapen, maar helaas zonder resultaat. De rechterkant van mijn hoofd doet vandaag niet mee en dat voel ik. Ik ben misselijk van mijn hoofd, een pijn die in mijn maag eindigt. Ik besluit om onder het dekbed te blijven, dat voelt het beste aan. Ik wil geen licht en prikkels om me heen, ik wil een donker hol en rust. Ik neem pijnstillers en laat Caprice weten hoe de vlag er voor staat vandaag en ik baal. Ik baal dat zelfs het alternatieve plan niet door kan gaan. Toch wil ik er niet te lang bij stil staan, dit is even hoe het is. Ik val in een rusteloze slaap en droom zelfs. Dan ineens staat Henry in de kamer, de school is uit, maar alle kids zijn elders. Puck heeft de generale repetitie voor de jaarsluiti g, Teun is bij Madelief en Guus bij Loek. Hoe doen die mannen dat toch? Is hij een middag thuis is er geen kind waar hij zich over hoeft te ontfermen. Ik lig op de bank en Henry werkt thuis. Mama komt op bezoek en als ik van de bank omhoog kom begint mijn maag alweer te protesteren. Puck wordt uit school gehaald en daar kan Henry Teun ook weer ophalen. Ze komen even binnen en vertrekken weer, Puck naar Florine en Teun naar Loek en Morris. Wat een rust en die rust doet me goed, mijn hoofd doet minder pijn en de misselijkheid ebt weg. Henry trakteert de kinderen op patat en voor mij is er tagliatelle met Provençaalse groente en geitenkaas, daar had ik zin in. Vanavond zie ik wel of ik TVOH red, anders morgen de herhaling. Morgen hoop ik dat alles anders is en dat dat hoofd zijn ding gedaan heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten