dinsdag 5 maart 2013

zondag 3 maart 2013

Ik ben zo blij als ik wakker word. Ik ga vandaag samen met Madzy bij Ton mijn tijdelijke trainfiets ophalen. We zullen al vroeg vertrekken zodat we nog even in Eindhoven een symbolisch overdraagcadeau voor Ton kunnen kopen. Maar eerst deze ochtend starten met een lekker ontbijt met zijn allen. De kinderen hebben goed geslapen, natuurlijk waren ze wel vroeg wakker, maar om half negen aan de ontbijttafel is niet overdreven vroeg en voor ons acceptabel. Teun gaat als eerste in bad, zodat hij kan kijken of Wessel en Merlijn thuis zijn. Hij is zo wijs met zijn Skylanderboek en plaatjes dat hij deze overal naar toesleept waar mogelijk ook kaarthouders zijn. De meiden Florine en Puck gaan samen in bad en als laatste komt Guus bij mij in bad. Iedereen is weer fris en fruitig en lekker aan het spelen. De meisjes brengen de logeerspullen vast terug en komen daarna weer met de Playmobil spelen en eten brood. Dan staat Madzy al voor de deur en vertrek ik. Henry gaat met Guus en Teun naar de verjaardag van Veerle, die vandaag haar verjaardag viert. Ik heb voor Veerle een mooie armband gekocht en ik ben benieuwd of dat ook de armband is die ze graag wilde hebben. Madzy en ik gaan via Eindhoven naar Tilburg. We maken namelijk een tussenstop bij Run2Day. Ons ludiek kado aan Ton is een paar hardloopsokken. Ton gaat zich richten op hardlopen en daarom de zogenaamde tijdelijke ruil, zijn fiets tegen de sokken die hem bij de halve marathon geluk zullen brengen. Ton trakteert ons op heerlijke taartjes en we kletsen even wat en dan gaan we naar de fiets. Een prachtige fiets waar ik zeker mee uit de voeten kan. We vertrekken met de fiets op de fietsendrager weer terug naar Helmond. Madzy drinkt nog een kop thee en we hebben samen een geweldig idee om geld in te zamelen. We gaan onze spullen opruimen en alles wat we niet meer gebruiken gaan we met koninginnendag in de verkoop gooien. De opbrengst gaan naar onze actiepagina. We zitten er helemaal vol van! Madzy gaat naar huis en wij ontfermen ons over het eten, pasta staat er op het menu. Na het eten gaan de kinderen naar bed, want het is al laat en maken wij er een rustig avondje van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten