dinsdag 12 maart 2013

Maandag 11 maart 2013

Vandaag sta fris en fruitig op. Ik heb geen spierpijn en dat verbaast me eigenlijk. Ik heb zin in vandaag en ik ben al snel aangekleed en beneden. Ik zou deze ochtend naar de kunstenares in Udenhout gaan, maar gezien de sneeuw en het feit dat ik het dan erg vemoeiend vind om te rijden, besluit ik niet te gaan. Vanmiddag is het ook al computerles, dus ik blijf heerlijk thuis en neem mijn rust. Na een heerlijke lunch, ga ik naar school om de groepn 1a, 1b en 1c te begeleiden. Guus is vandaag aan de beurt, de blauwe groep van 1b. De klassen worden in 2 helften verdeeld, de gele groep en de blauwe groep en om de week hebben ze dus computerles. Vandaag de beurt aan Guus en hij heeft hier naar uitgekeken. Hij doet enorm zijn best en verdient een diploma, hij heeft nu  de programma's 'in het huis', 'feest' en 'op school' doorlopen en hij mag nu met het programma 'vakantie' van start. Guus is erg behendig met de computer. Hij geniet van zijn diploma en vooral van de sticker die ik op zijn neus heb geplakt en trots gaat hij weer terug naar het klaslokaal. Groep 1c is als laatste aan de beurt en dat is het al weer tijd om naar huis te gaan. Guus en Elynn gaan spelen en Elynn komt met ons mee. Teun vraagt of Guus nu verliefd is op Elynn en Guus laat weten dat Elynn gewoon een vriendin is en dat hij nog steeds verliefd is op Nina en op Eva. Guus speelt heel lief met meisjes, hij wordt dan zorgzaam en het is leuk om hen samen te zien spelen met de memory en om hen samen te zien knutselen. Ook spelen ze nog even op de Wii en ze hebben grote schik. Als Elynn door Claire wordt opgehaald om half 6 is ook Henry al thuis en we gaan lekker stamppot eten. Na het eten mogen de kinderen hun kamers opruimen en gaan Puck en ik in bad. Daarna is het heerlijk slapen en ook ik lig vroeg in mijn bedje en slaap heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten