woensdag 27 maart 2013

zondag 24 maart 2013

Deze dag is weer een dag die in het teken van de binnentraining staat deze middag in Health City in Eindhoven. Het is een lekker koude lazy sunday. De kinderen verwisselen hun pyama voor joggingbroek en t-shirt en dat vinden ze heerlijk. Teun en ik maken de traktaties samen voor morgen op school. Teun plakt de dino's aan elkaar als ik het zakje chips erin geplakt heb. Teun is trots en heel blij met het resultaat en ook ik. We zijn ook trots op de dino, die ook door kan gaan als draak of hagedis. Wij vinden het in ieder geval geslaagd.


Zo rond half een vertrek ik naar Eindhoven en voor de thuisblijvers is de activiteit voor de middag ook al vastgesteld. Henry gaat met de kinderen naar de bioscoop! In de auto besluit ik om mijn hartslagmeter af te doen. Ik word nerveus van mijn eigen hartslag, die schrikbarend hoog is in de rust. Zodra ik de meter af heb lijkt het alsof ik rustiger word. In Health City drinken we nog eerst een kopje thee met de groep. Het is een gezellige en gemotiveerde groep. Madzy is verlaat, maar is wel voornemens te komen na haar tocht van 65 km! Als het tijd is en ik omgekleed ben reserveer ik een fiets voor Madzy, vooraan, want wij zitten graag op de eerste rij. Arjan begint en heeft weer heerlijke nummers geselecteerd, waardoor het lijkt of het fietsen vanzelf gaat. Zo bij ongeveer nummer 8 komt Madzy binnen, ze heeft het niet gered om tijdig op de training te zijn, maar ook Madzy heeft een intensief sportief programma getrapt met 65 km mountainbiken. We drinken nog met de groep en kletsen over van alles. Ik vind het fijn om hier te zijn en als ik weer op weg naar huis ben voel ik me fit en vooral heel trots. Als ik thuis kom zijn is iedereen er weer en hoor ik de verhalen van de film. We drinken gezellig wat en op het vuur pruttelt een heerlijk maaltje. Na het eten gaan de kids in bad. Eerst ik met Guus samen en dat is een feest. Hij wil veel schuim en veel water en spettert er lekker en relaxed op los, we hebben een hoop schik en vooral even lekker de tijd voor elkaar. Daarna Puck en Teun en die gaan heel effectief te werk, zodat ze nog de taarten van Abel kunnen kijken. En daar liggen we dan samen in het grote bed, ik met 3 heerlijk geurende kindertjes, de liefste kindertjes ooit, om me heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten