vrijdag 15 maart 2013

vrijdag 15 maart 2013

Het is weer een worsteling om uit bed te komen. Luctor et emergo en dan ben ik er ook om kwart voor 8. Na een kopje thee en wat eten, zit de beweging er voor vandaag weer in. Ik breng de kinderen naar school en ga dan meteen door om boodschappen te doen. Ik loop wat verdwaasd rond en ineens staat Henry voor me. Hij koopt 2 pakken gevulde koeken voor op het werk, een verantwoorde lekkernij voor bij de koffie, maar niet heus :) Ik ga naar huis, ruim de boodschappen op en geniet van een kopje koffie. Om 11 uur mag ik naar Gwen voor de oedeemtherapie. Ik heb weer last van mijn arm en Gwen besluit een zwaardere steunkous voor mijn arm op te meten en te bestellen. Ik heb er baat bij en het zorgt voor minder pijn. Ze bestelt er meteen 2. Ik ga vanuit de therapie naar het schoolplein en ik ben duf en loop een beetje versuft rond. Guus komt en wil met Eva afspreken maar dat lukt niet en Puck gaat met Fenne mee. Teun gaat mee naar huis en gaat om half 4 naar Lars en hij kan niet wachten totdat het half 4 is. Thuis eten we wat en gaan de mannen knutselen. Teun maakt een tekening voor Lars en een brief en hij schrijft hierin: Voor Lars van Teun, hoi Lars ik ben je vriend en ik mis je, een dike knuffel. Erbij tekent hij zichzelf en Lars. Ik geniet van zijn ijver. Lars zit niet meer bij Teun in de klas, maar op een school in Eindhoven en Teun mist zijn vriend nog steeds. Op vrijdagmiddag is Teun vrij, maar moet lars tot 15 uur naar school en is dan om half 4 thuis en de mannen maken vandaag hier gebruik van, ze gaan samen spelen. Teun weet nu al dat hij met Ninjago gaat spelen en hij vraagt nu elke 5 minuten of het al half 4 is. Guus knutselt met zijn Agry Birds knutseldoos. Hij krast er naarstig op los en verzint verhalen over lava, omdat hij met rood lava krast. Ik help Teun met het maken van een envelop waar zijn brief en tekening in past en zo komen wij gezellig de middag door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten