woensdag 27 maart 2013

dinsdag 26 maart 2013

Deze dag heb ik REACT training, gelukkig weer op de normale tijd om half 11. Ik besluit, nadat ik de kinderen naar school heb gebracht, wat boodschapjes te doen. Thuis drink ik wat, pak ik mijn trainingsspullen en vertrek ik naar het Elkerliek. Ivor heeft een mooie poster meegenomen van de tafels van vermenigvuldiging. Deze tafels gaan we thuis ophangen en dan zal het leren ervan een fluitje van een cent worden. Ik dank Ivor en we gaan aan de slag, samen op de fiets en het lijkt of mijn benen van lood zijn. Ook Ivor heeft er last van en lekker klagend fietsen we onze tocht toch weer keurig uit. Het krachthok in en uitfietsen onder het genot van de moppen van Ton en Ivor. Het is gewoon gezellig. Ik laat weten dat ik er donderdag niet zal zijn, want dan loop ik rond in Eurodisney met het gezin en hier kijk ik enorm naar uit. Ik ga douchen en dan loop ik naar huis. De zon is gaan schijnen en het is heerlijk buiten. Thuis eet ik weinig, want ik heb een fikse schimmelinfectie in mijn mond. Door mijn nieuwe medicijnen heb ik heel weinig speeksel en de schimmel heeft zijn slag geslagen. Ik kan slecht eten, dus ik houd het op eten dat vooral vochtig is. Ik eet kwark en de kwark vermeng ik met sinaasappelsap. Het is lekker en het verlicht het brandende gevoel in mijn mond. Ik ga daarna naar school voor computerles rekenrijk van groep 3. Na school gaan we met zijn allen naar de apotheek om naast de Daktarin wat te krijgen wat verlicht in mijn geval zijn dat producten van biotene die speciaal zijn voor de droge mond. We gaan naar huis en daar spelen we nog wat en nadat de kids in de pyjama zijn en gegeten hebben vertrekken we naar zwemles. Henry lost me daar af, want ik kan slecht tegen de hitte in het zwembad. Na 3 kwartier is Henry er en als de jongens weer uit het water zijn ga ik met hen naar huis en blijft Henry wachten op Puck. Puck mag morgen diploma zwemmen om kwart over 7 in de avond! Thuis houd ik het voor gezien en doe mijn huispak aan en ga met de kinderen lekker naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten