maandag 11 maart 2013

zondag 10 maart 2013

Vandaag viert oma Putten haar verjaardag. Henry en de kinderen zullen dan ook rond de klok van 10 uur richting Putten vertrekken. Ik ga niet mee, de 2de training van 2climb2raise is vandaag en daar kunnen we niet verzuimen, we moeten immers trainen om in juni die berg op te gaan. Puck sluit aan en dan vertrekt het stel. Ik heb nog even het huis voor me alleen voordat ik naar Eindhoven vertrek. Ik heb zin in de training. Ik doe mijn fietskleding aan, eet nog wat en vertrek naar Health City aan de Aalsterweg in Eindhoven. Het is goed om de groep weer te zien. Madzy reserveert weer 2 fietsen vooraan, dus we gaan er weer voor vandaag! Arjan heeft weer lekkere muziek en voordat we het weten is het uur om. Iedereen is bezweet en heeft van die rode wangen. Geweldig om te zien om maar te zwijgen hoe goed dit voelt om je zo in het zweet te kunnen werken.


Lekker trappen, lekker zweten en op mijn hoofd de zweetband die ik van Madzy heb gekregen met de tekst : 'It's just a hill... Get over it!

Ik ga snel douchen, want ik zou aansluiten bij de hightea die al om 14 uur was begonnen in de Kastanjehof in Gemert. Ik ben er pas na half 4, maar er ligt allerlei lekkers op me te wachten. Heerlijk eten en gezellig gezelschap, wat wil een mens nog meer. We gaan rond half 6 naar huis en Bernadette rijdt met mij mee en ik breng haar thuis. Als ik thuis kom is het rustig. Henry en de kinderen zijn nog in Putten, zij zouden gezellig gaan eten in een pannenkoekenrestaurant. Zo rond kwart over 8 komen ze thuis en ze zijn totalloss. Teun wil meteen naar bed en zelfs Guus wil naar bed, maar eerst zegt hij me hoezeer hij me gemist heeft en mijn dag kon al niet meer stuk, maar nu helemaal niet meer. Puck loopt ook meteen naar boven en binnen 5 minuten is het stil. Ik ben moe, voldaan moe, lig lekker in mijn joggingbroek op de bank onder een dekentje en geniet na van deze mooie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten